dinsdag 22 december 2009

Het mysterie van de verdwenen foto's

Ik dacht: even een logje wijden aan het bezoek van de Santenkraam. Want dat was toch wel het hoogtepunt van de dag. Maar het is ongelofelijk: de groepsfoto's die we maakten met het Glazen Huis op de achtergrond, zijn verdwenen! Ik heb ze nog gezien, op de iphone van Henk, en ik weet dus dat ze heel leuk waren, maar tijdens het uploaden crashte de computer......weg zijn ze, foetsie!
(Sorry Sanneke! Jij hebt ze niet ook toevallig hè, op jouw camera? Zijn jullie trouwens al weer veilig thuis?)

U zult het dus moeten doen met de tekening van Bo:



En met een tweetal foto's in onze keuken (waar we warme chocolademelk met slagroom dronken) :



Edit 23-12: O, kijk, deze vond ik ook nog:
Jip, Sanneke en Henk, met op de slee Loïs, in een u inmiddels bekende houding.

23 opmerkingen:

Frank zei

Het is winterwon...

Laat maar.
Die reactie slaat
hier nergens op.

Ik weet helemaal niet
of ik hier wel mag zijn,
met mijn glazenhuisafkeer enzo.

Glazenhuisafkeer.

Schrijf ik dat wel goed, Novy?

NOVY zei

@Frank: mén, jij begon! En: reageer nou eens inhoudelijk!

Frank zei

Okay dan.

Ik wist helemaal niet dat volkorenbrood goed was tegen diabetes.

NOVY zei

@Frank: al naar het toilet geweest vandaag?
Nou, dan.

Frank zei

Net nog.
Het was weer een
flink kerstpakket.

NOVY zei

@Frank: hè, lekker.

Ri zei

Uhm, comments hierboven snap ik niet...

MAAR wat leuk dat jullie naar het glazen huis zijn geweest. Als het niet zulk verraderlijk glad was, was ik zeker gekomen. Meteen een goed excuus om een bakkie bij broer te doen. Al heb ik daar geen excuus voor nodig, alleen wat tijd (of prioriteit...). Sorry bro.

brigit zei

Grappig, ik haal jullie al altijd door elkaar. En dan nu ook nog het kindje van de een op d'n ander haar schoot. Moeilijk hoor...
Wel gezellig!

sanneke zei

Grappig dat Brigit ons altijd door elkaar haalt, want toen we terug naar de Grote Markt liepen zei Rinke: 'Weet je, jullie lijken nog wel wat op elkaar ook!'. :)

We zijn net weer thuis, de terugweg kalm aan gereden, ging prima. Blij dat we gegaan zijn, want wat was het leuk je/jullie te ontmoeten! Een feestdag hadden we!
Gek dat die foto's ineens weg waren, maar gelukkig, ik heb er ook nog. Niet met ons allen voor het glazen huis, maar wel andere leuke. Ik ga ze meteen uploaden. Dikke kus!

Herma zei

Glazen huis, schmazen huis!
Who needs foto's als je dochter zo kan tekenen!
Snotverjoppie, ik ben d'r gewoon jaloers op!

quirk zei

Maar staan ze niet gewoon nog op die telefoon ook dan, die foto's? Nee zeker hè. Nee.

NOVY zei

@quirk: nee.

Soes zei

Je Mac gecrashed? Hoe krijg je dat in vredesnaam voor elkaar?

NOVY zei

@Soes: De mac van Henk. En nee, niet echt gecrashed natuurlijk, dat doen macs immers niet. Maar tijdens het uploaden van de foto's bleef iphoto ineens 'hangen'. Die hebben we geforceerd moeten stoppen met alle gevolgen van dien. En omdat Henk ingesteld heeft dat de originelen, tijdens het inladen, meteen verwijderd worden van de bron, waren een aantal foto's dus gewoon weg. Nooit eerder gebeurd, maar nu dan toch.

Soes zei

Aha. Ik importeer mijn foto's via fotolader (staat ook op de mac).
Met dat programma kan je trouwens ook heel handig je scans binnenhalen, kwam ik achter.
Maar lullig is het wel ja, als je ineens geforceerd moet stoppen tijdens het proces.
Dan toch maar weer achteraf de foto's verwijderen....

Jacq zei

Bo!

Door zei

Wat gezellig, daar aan je keukentafel. Ik vind jou en Sanneke ook wel wat van elkaar hebben.

NOVY zei

@Jacq haha, ik weet dus echt niet of je bedoelt: Wat kan die Bo mooi tekenen, of: Wat een schande dat ze op een krant tekent!

Ilse zei

oh deze foto's zij ook leuk hoor , en hoe was het bij het glazen huis?

sanneke zei

Die extra foto is ook leuk, met die zwevende Jip. :) Ik vond het ook zo leuk om Henk te ontmoeten, was wel nieuwsgierig naar wie er bij je hoort.

rudy kaals zei

ow wow.. dus jullie kunnen gewoon bij elkaar op de koffiethee? Wat cool!

NOVY zei

@Rudy: op de chocolademelk dan hè.

rudy kaals zei

haha! Ben nu nog jaloerser.. zo en nu houd ik op met weblogs lezen. Het is potdomme kerstavond. Mijn ouders zitten in de tochtige en kille basiliek. In Huize Kaals ga ik zo de koffie laten pruttelen en de worstenbroodjes in de oven schuiven. Wens je een leuke kerst Novy! Met gezelligheid. En veel liefde.