zondag 6 december 2009

Happy birthday to Novy



Mijn weblog is jarig. Het is waar: op 6 december 2008 schreef ik mijn eerste logje.
Toen was het nog spannend: zou ik een echte blogger blijken, of was ik slechts een wannabe?
173 stukjes verder (dat is gemiddeld 3,3 per week) mag ik denk ik wel zeggen dat het eerste het geval is. Ik ben verslaafd. Totaal. Verslaafd aan het schrijven, aan het telkens maar weer in verhaaltjesvorm gieten van de dagelijkse gebeurtenissen, verslaafd aan het lezen van uw commentaren.

Dus. Misschien dat u me 'en masse' even wilt feliciteren, hieronder in de reactiebox.
En dan meteen even kunt vertellen wie u bent en waarom u hier komt lezen. Lijkt me wel geinig. Gewoon, alleen vandaag. Omdat het een beetje feest is.
Mag u daarna weer terug in de anonimiteit.

49 opmerkingen:

sanneke zei

Nou, zal ik dan maar de eerste zijn? Gefeliciteerd met je jarige weblog!'t Is inderdaad zwaar verslavend, de stukjes verzinnen, schrijven en het lezen van de reacties. Vind ik al bijna 5 jaar.

Willy zei

Nog geen drie; in ieder geval al wel twee mensen die reageren ;-)! Ik volg je blog sinds kort en hoop dat je nog vele weblog verjaardagen hier viert. Deel je passie voor bloggen, zeer verslavend!!!

Dunja zei

Van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je weblog! Zoals bij veel weblogs die ik lees (ik ben nou eenmaal verslaafd aan weblogs lezen, hoort bij m'n dagelijkse ritueeltje) ben ik eens blijven hangen omdat ik je stukjes erg leuk vond om te lezen. Dus nogmaals van harte en dat er nog veel mooie stukjes mogen volgen!

Vita zei

Yay! Meer dan drie reacties! Gefeliciteerd :)

Vita zei

Yay! Meer dan drie reacties! Gefeliciteerd :)

Moosmade zei

Gefeliciteerd!

Nou, daar komt ie...

Ik ben Moniek en heb sinds een paar maanden een eigen blog: www.moosmade.nl Daar ben ik mee begonnen nadat ik geïnspireerd raakte door o.a. het lezen van jouw blog!

En dat inspireren, dat doe je nog steeds, dus ga zo door :-)
(Overigens moet ik ook vaak gewoon heel hard lachen om jouw posts!)

swan zei

Joehoe! Hier een lurkfelicitatie van Swan. Via weet-ik-veel-wie bij jou terechtgekomen en blijven steken. Ook ik blog, net als Sanneke, al ruim vijf jaar op verschillende blogs. Kan het niet laten! Het is indeed muchos verslavend. Nog veel schrijfplezier!

Maartje zei

joepie! gefeliciteerd!!!
één jaar, een mooie leeftijd hoor!
Ik ben maartje en ik ben één van je volgers. daarom lees ik, ik moet wel, want je staat nou eenmaal bij de laatstgeposte berichten.
oja en ik vind het ook leuk :)
nog vele jaren!

Nicolekebolleke zei

Ik weet hoe t voelt, die 'verslaving', die lol en het leuke wat logland met zich meebrengt.
Van harte Novy.
Keep on going!!!

Susy zei

Loggen?
Ik vind 't zoiets belachelijks.
Ja, leuk voor je hoor, dat je dat nu een jaar doet.
Maar goed.
Het is natuurlijk echt iets voor mensen die verder weinig invulling in hun leven hebben.
Nee, ik zal er nooit aan beginnen.
Véél te veel leuke dingen in mijn leven..
Maar jij:

GEFELICITEERD!

en blijf maar lekker doorgaan.
Vink leuk.

janke zei

van harte, nog maar 1 jaar en dan al op dit niveau? Wauw, ik ken je van school en vond je live al erg de moeite waard!

Soes zei

Heeeeey! Van harte meid.
Alweer 1 jaar, wat wordt je grooooot!

Soes zei

Huh? Waar is m'n reactie nou?
Begin je ook al met "goedkeuren"?

Soes zei

Najaaaa. Blogger.com is gek.

tascha zei

hieperdehiep hoera
mag je een wensje doen bij t uitblazen van t kaarsje!!

Huize steen zei

Gefeliciteerd met de 1ste verjaardag van je blog !! En het is zooooo verslavend dat bloggen...en ook al zo verslavend is al die blogjes lezen. Ik heb er af en toe bijna een dagtaak aan !!

Zeeuwse Mama zei

Leuk taartje ;-)
Gefeliciteerd ;-)
Ik ben via via hier gekomen, en volg je blog ivm m'n portie dagelijkse humor die ik nodig heb, en waarin jij via je blog vaak voorziet ;-)))

Joeltje zei

Ik moet me aansluiten bij Susy hoor, ze heeft een punt. Maar verder proficiat. Als jij daar dan blij van wordt.

Yvonne zei

Gefeliciteerd! Ik klik af en toe door vanaf Sanneke, ik ben snel nieuwsgierig naar Yvonne's.

gewebkijk zei

van harte!
volgens mij via een reactie van jou elders, vlak voor de prijsvraag bij je terecht gekomen.
(ik zie mijn eendje staan as we speak)
maar door je eigenheid en je manier van schrijven gebleven... :)

quirk zei

Gefeliciteerd!! Plak er nog maar een paar jaar aan vast, anders ga ik me vervelen. Ik kom hier namelijk gewoon lezen omdat ik verder geen leven heb. Niet omdat ik het leuk vind of zo.

Ri zei

Gefeliciteerd. En, ook in mijn belang, nog vele jaren.

Nicolette zei

1 jaar alweer, gefeliciteerd met jezelf. En met ons natuurlijk, want zonder lezers, geen blog. Hoera dus voor ons allemaal!

Nicole zei

Gefeliciteerd met je eenjarige bestaan!!

Ga zo door.

Ella zei

Hoi, gefeliciteerd! Ik hou je sinds een paar maanden in de gaten en moet regelmatig hardop grinniken om je verhalen. Heel soms wil ik bijna reageren en...dan doe ik het toch weer niet, maar je vraagt er nu zoo expliciet om:)

NOVY zei

Hè lekker, deze zelfbevlekking :).

Bedankt voor alle felicitaties!!!
Ik kan niet wachten tot mijn tweede jaar begint. Oh. Dat is al begonnen.

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je eerste verjaardag. Toch wel bijzonder. Vind het altijd leuk jouw blogjes te lezen.

Groetjes, muts Anja

Anoniem zei

Ik volg je al ruim 8 jaar, via het Mutsenplein. Omdat we samen 8 jaar geleden een groot wonder mee mochten maken. Wat ons nu al weer bijna 8 jaar verbindt. En dat is mooi.
En je schrijft ook nog eens hilarisch/lief/grappig/nuchter/gevat/enz.enz.enz.

liefs Muts Moniek
Ik zeg: 6 billion people on earth, 1 you.
En daar mag je best trots op zijn!

ChoCho zei

via via ooi eens terecht gekomen en ja, het bevalt me wel - doe vooral zo voort - enneuh, nog bedankt !!

Ien zei

Nou van harte dan maar namens Ien. Ik volg je al een tijdje, vraag niet hoe ik bij je terecht ben gekomen, ik ben er. En bij deze maak ik me bekend. Woon niet ver van je vandaan.
Ien

Door zei

Gefeliciteerd Novy! Ik ben Door, je weet wel:-)
Ga zo door, want ik lees je graag!

Natasja zei

Nou, dan kom je ik als hekkesluiter ook maar even feliciteren. Happy Novyday.

Maar ik zeg niet wie ik ben. Kom zeg.

Astrid zei

Maar 1 jaar en 1 dag. Dat is pas speciaal. Ja.
Hoera Hoera Hoera

pien zei

een jaar en een dag! dat is pas speciaal!
[probeerde zij hoopvol omdat ze een dag te laat was met feliciteren..]

ik ben pien!
en ik lees AL je logjes!
want je schrijft ze zo leuk/fijn/goed/grappig/enz.

gefeliciteeeeerd!!

pien zei

ohw ik ben ook al niet origineel
zie net dat de dame vooor mij hetzelfde zei.
zo zie je maar
bloggen is nix voor mij.

Herma zei

Jahaaa! Ook van mij de (late) felicitaties! En ik sluit me aan bij iedereen die het al zei: vooral doorgaan (maar dat was je heus wel van plan), want ik ken niet zoveel mensen die zo leuk kunnen schrijven dat ik er af en toe hardop om zit te schateren! (in mijn eentje)

Toetje zei

Damn, ben ik al weer te laat voor het feest?

Alsnog gefeliciteerd. Ik lees omdat ik besta. Dus. :)

Guusje zei

Proficiat!

Susy zei

Kijk.
En hier van je dan toch wel
een beetje akelig door de mand hoor.

Het Mutsenplein???

*glimlacht vriendelijk en doet wat pasjes naar achteren*

NOVY zei

Wauw, het gaat maar door. Nooit eerder had ik zoveel reacties op een blogpost. :)

@Susy. Ja. (en bedankt Moniek) En dit hoef ik natuurlijk helemaal niet uit te leggen. Nu. Nee.
Maar ik doe het toch.
We zaten op zo'n zwanger-forum. Van de Viva ofzo. En na een paar jaar wilden we een eigen, besloten forum. En aangezien wij (toen nog) allemaal digibeten waren, wilde een van de eh.. mutsenmannen wel iets voor ons bouwen. Op voorwaarde dat hij dan de naam mocht bedenken. Dus.
En inderdaad, dat hebben we geaccepteerd.

sarah zei

Hiep hiep hiep...!hoera! Deze Sarah kwam ook via de favorieten van iemand anders (maar wie? weetiknietmeer) hier enkele maanden geleden en ging hier nooit meer weg.
Geniet heel erg van wat je schrijft, iedere keer weer. Merci!

Derk zei

Ik beken het maar hier. Ik lees je blog wel maar reageren komt er niet van. Gemakzucht misschien? Of nee ik weet het al. Te druk met de stamboom. Dat komt toch best geloofwaardig over.(vind ik zelf)
Maar ga vooral zo door.
En o ja, gefeliciteerd nog en op naar het eerste lustrum (dus nog maar 4 jaartjes en nog geen 700 stukjes dus dat valt best mee)

Anoniem zei

Gefelicteerd Yvon!
Is het echt al een heel jaar dat jij hier blogjes schrijft? Wat vliegt de tijd om er een dooddoener tegen aan te gooien. Maar ga alsjeblieft zo door en kom vooral ook regelmatig op ons eigen pleintje.

Liefs Laura

Anoniem zei

Oh help nu heb ik Novy's hele reputatie om zeep geholpen!! Ze is echt geen muts, ze is echt geen muts, ze is echt geen muts!~

Liefs Muts Moniek'
*kruipt vol berouw onder een grote steen*

NOVY zei

@Muts Moniek: en blijven daar, hè. ;)

Esther zei

O da's ni zo moeilijk... ik moet altijd zo om jouw stukjes lachen! Ik lees hier nog niet zo lang, maar je staat bij mijn favorieten. Gefeliciteerd!

Linda zei

heeeeeej, wat grappig zeg! onze weblogs zijn gewoon even oud! dát moet gevierd worden! hoerááááá

Linda zei

oh nee, ik loop een jaar voor...maar ach, dat maakt het niet minder leuk! hoeráááááá dus!!!

Limoentje zei

Congrats!
Voordat ik Limoentje was, was ik iemand anders. Log in totaal nu bijna {afgebroken} 3 jaar. Blijf het nog wel even doen, 't is leuk!