woensdag 9 december 2009

Circa cinque mesi indietro, abbiamo appena






(Pssst....klik)

14 opmerkingen:

Nicoleke zei

Waaaaauuuw!!!

Ri zei

Ziet er fantastisch uit.

Ik ga nu sparen voor ook zo'n tripje! Of een LED-tv...

NOVY zei

@Nicoleke: nou, hè?
@Ri Of je koopt zo'n huis voor een euro :)

Natasja zei

* zit te kwijlen achter haar bureau en 101 redenen te bedenken om een huis voor 1 euro te kopen *

NOVY zei

@Natasja: Kopen we er allebei één en worden we buren. Had je die al? Of is dat reden 102?

Fem zei

Sicilie is zoooooo mooi! :D Vorig jaar in de zomer geweest en helemaal verkocht! Wel vooral de oostkant gezien, maar als ik dit zo zie, moeten we zeker nog eens naar de westkust. Wauw!

Geert zei

Ik kende dat deel van Italie nog niet, maar ben wel net begonnen aan een twaalfdelige (politie)serie over commissaris Montalbano: die speelt geheel op Sicilie. Dat is inderdaad wel een heel mooi gebied.........

Moet ik ook beslist nog eens naar toe in de nabije toekomst.....

Door zei

Mens, wat een heeerlijk vooruitzicht!! Veel voorpret!

Nicole zei

Wat een mooie plaatjes. En dat in de winter....

Anoniem zei

een euro??!!! jajaja ikke ikke ikke!!!

liefs Muts moniek

Zeeuwse Mama zei

Ik zeg: doen! ;-)

quirk zei

Ja, huren voor 325,- per week of kopen voor 1,-?
Lijkt me een makkelijke keus!
Maar mooi, ik wil ook..

Repel zei

IK OOK!!!

(die woordenschat heb ik van Jongste)

Ri zei

@Novy: het is de LED-tv geworden. En een geluidsset erbij. Niet vragenm naar de specificaties. Ben ik tiotaal niet in ge"ntresseerd. Was dus ook niet mijn idee, maar vind het nu wel best. Want zoals vriendlief zegt: LED is vet.