woensdag 23 december 2009

Poesje mauw, omme nee

15 opmerkingen:

sanneke zei

En daar is ie, je stem op het weblog! :) En Lois, mooi gezongen meid! Je hebt vandaag hetzelfde rompertje aan als Neeltje! Alleen die van haar is eigenlijk een maat te klein... Nisse wil ook wat vragen: hou je ook van Pippi?

NOVY zei

@Sanneke: vraagt ie dat aan mij? JAA!

tikje wit zei

moet lachen als ik dit zie... best geweldig filmpje!

sanneke zei

Ik zal het hem doorgeven. :)

Oh, hij moet nu heel erg lachen. Ik vraag hem waarom hij dat zo leuk vindt: 'Omdat ik nou vrienden met haar kan worden. En dat vind ik leuk!'

Zeeuwse Mama zei

O leuk! Onze Lois zingt ook poesje mauw, en ik heb dat ook geprobeerd te filmen afgelopen week ;-)
Lois zit nu op schoot en vond het erg grappig, je filmpje!

NOVY zei

@Sanneke: Ha, dat vind ik ook leuk! Bijzonder mannetje, Nisse.

NOVY zei

@Zeeuwse Mama: Loïs kan ook Slaap kindje slaap zingen. Oftewel: ik zing 'slaap kindje slaap', en zij zingt de tweede regel: 'buite toop e taap'

Natasja zei

Dan wil ik morgen dus een filmpje
van Slaap kindje slaap. Want daar kan ik best aan wennen, iedere dag een Loïsfilmpje.

Astrid zei

Ahh, schattig!! En ik moet zeggen, ikea doet leuk mee. Goed gefigureerd. Damn. Ik wil dat dekbed ook al heel lang. Maar de echtgenoot hier vindt dat we al teveel hoezen hebben. Wat ook zo is. Maar toch wil ik hem.

Daan zei

Poesje mauw, kom eens mee!

jacq zei

Talentje, zie je zo.

En ergens, vlak voordat het kinderkoortje inzet, trekt Loïs ineens een typisch Bo-snoetje.

quirk zei

Dus Loïs komt gewoon uit de ballenbak?

NOVY zei

Het decor, @quirk, het decor. Dekbed. Ikea. 9,95.

pien zei

dat dacht ik ook daan!

ward vind lois reuze schattig!

NOVY zei

@Daan en Pien: Ja, dat moet het zijn! :)