woensdag 25 maart 2009

Novy travels abroad



Ziehier mijn favoriete statcounter-gadget: de Recent Visitor Map.
Waar zo leuk op te zien is waar men overal mijn blog leest. Dat dat niet alleen in Nederland en België is, maar ook in landen waar ik nooit een voet aan wal heb gezet. In Slovenië bijvoorbeeld. En in Canada. Kijk, zo kom ik toch nog eens ergens!
Een beetje jammer, voor het evenwicht in het plaatje, is dat mijn trouwe lezer(es?) in Auckland, Nieuw-Zeeland is afgehaakt. En dat ik waarschijnlijk nooit zal weten how come.
Die punaise daar links, midden in de Stille Oceaan, wijst trouwens niet naar de een of andere rijke stinkerd op een cruiseschip, maar naar mijn zus op een eiland. Die zelf ook een weblog heeft. Wat zeg ik, twee zelfs. En nu ik het er toch over heb, daar mag wel weer eens een nieuw stukje op verschijnen! Hup, sis, schrijf eens wat! Klim in je pen! Ik wil Hawaïaanse avonturen!
(Waarmee heb je het eigenlijk zo druk daar? Met kokosnoten ontwijken?)




Edit vrijdag 27 maart 7:46 AM. Mag ik aan u voorstellen, mijn lezer in Peru:

13 opmerkingen:

Daan zei

O, een zus op Hawai, dat wil ik ook!

Daan zei

en zo heb ik één lezer uit Hanoi, Vietnam, daar word ik me toch nieuwsgierig van!

Natasja zei

Heee, da's toevallig! Die map heb ik toevallig gisteren ook ontdekt! Cool hè, blog goes international!!

Cisca zei

Hé, ik zie mezelf. Daar, ten westen van Nederland. Aan de rand van de VS. Daar, dat ben ik!

Joeltje zei

Is die in Aukland niet heel toevallig de broer van Nicolekebolleke?
Ik vind dat ook prachtig maar vraag me ook altijd hoe af hoe mensen je toch vinden. (Via het www, dat snap ik, maar waar zoek je dan naar?)

Door zei

Klinkt, goed een zus op Hawaii. Maar alleen als je er ook naar toe gaat natuurlijk. Anders is het niks, zo'n verre zus.

@Joeltje; bij jou googelen ze op poep, luier en supermom :-)

Martine zei

Ha, ik lees ook je blog, erg leuk! Maar ik sta niet op je kaart... Ik woon in Peru, dus daar wordt je ook gelezen!

Martine

NOVY zei

@Daan: Ik krijg altijd de meest geweldige filmpjes en foto's. En we maken al jaren plannen om er naar toe te gaan. (Het komt er vast een keer van.)
@Natasja: leuk hè, het is een soort Risk. Hoera weer een land erbij!
@Cisca: I know, darling!
@Joeltje: joh, woont Nicolekebolleke's broer in Auckland? Kan iemand hem even aan zijn jas trekken?
@Door: precies. En precies.
@Martine: Cool! Peru! Ik heb een nieuw continent ingelijfd! Wacht, ik ga je even 'editen'.

Plohar zei

Hier de lezer uit Slovenie, gewoon lekker nederlands, wonend in Slovenie en leest zich suf om maar niet die nederlandse taal te verleren ;)

NOVY zei

@Plohar(Daphne?): Welkom!

Plohar zei

Daphne ja :) Winkel die ik heb heet Plohar (Ploh is een stuk hout en aangezien ik een skate/boardshop heb klinkt past dat goed!)

NOVY zei

@Plohar: wow, dat klinkt cool, een skate/boardshop hebben in Slovenië!

Plohar zei

Beter kan niet! Mijn man opent nu een indoor skatepark/ klimmuur/ danszaal/bar en winkel dus vervelen doen we ons ook niet ;) En alles hier in 1 land, heuvels, bergen, vlaktes, beken/rivieren, meren en natuurlijk de zee! 's Winters lekker veel sneeuw, zomers aangenaam warm! (Niet zo benauwd en klam als in NL.)