maandag 16 maart 2009

Maandagochtend

In het verlengde van mijn antwoord op de reacties die ik kreeg naar aanleiding van mijn tekeningen, vroeg ik Bo en Merlijn om zelf ook nog eens hun droom op papier te zetten.
Waarop Bo onmiddellijk naar haar viltstiften greep....



......en Merlijn besloot mijn monster 'toch eigenlijk best heel goed' te vinden. De goochemerd/luiaard.

Nog meer leuks van Merlijn?
Zeker wel.
Gisteren, aan het eind van de middag: “Mam, mag ik bij de buren eten? Daar eten ze spruitjes.”
En vanmorgen, mij wakker schuddend: “Ik denk dat Bo uit haar bed is gevallen, want ze ligt er niet meer in.”
Ik: “Ligt ze ernáást, dan?”
Hij: “Oh.. ik zal even kijken.”

7 opmerkingen:

Natasja zei

Geef je kind dan ook eens spruiten, jij ontaarde moeder!

Susy zei

Hahaha, heel erg grappig, die laatste opmerking.
En spruiten?
Dat kind is niet goed.
Bij mij krijgen ze ook geen spruiten.
Bah.

Jeanette zei

hihi
waar was Bo trouwens? Inderdaad naast haar bed, of...?

Grappig die uitspraken van Merlijn, jammer dat ik van mijn kids ze nooit heb opgeschreven, want ik dacht dat ik dat wel zou onthouden....
yeah right :0(

Door zei

Haha grappig! Lag 't arme kind ernaast?

Cisca zei

Haha, hoe verzint ie het.
Niet in bed = uit bed = uit bed gevallen. Huh? Grappig, die kinderlogica.

Astrid zei

En, heeft ie lekker gegeten bij de buren?

NOVY zei

@Natasja: bah, spruitjes.
@Susy: klopt. Kind is niet goed.
@Jeanette, Door &Cisca: Ja hoor, naast haar bed. Blijkbaar had ie dat dus wel geregistreerd, maar niet opgeslagen. Ofzo. (Weet ik ook veel.)
@Astrid: Nee, kom nou, op zondag eten we gewoon patat. En er wordt niet gezeurd om spruitjes. Punt uit.