zaterdag 1 januari 2011

Verbluffend

Mijn dochter is negen.
Ik ben een moeder van een kind van negen.
En ik ben zelf nog lang niet eens veertig!
Nah.

Ik ging even op zoek naar een geschikte foto to go with the story (de foto's die ik vandaag van het feestje maakte kan ik niet laten zien want ik ben even het kabeltje van mijn telefoon kwijt) en toen bleef ik hangen bij deze twee. Op de eerste foto is ze anderhalf, op de tweede achtenhalf, dus wat dat betreft niet heel relevant, maar ik vond het ineens zo leuk om heen en weer te switchen, van het ene paar ogen naar het andere. Ze heeft nog steeds dezelfde blik.






Found it! 23:23
Vers van de pers:


16 opmerkingen:

Jolanda zei

Inderdaad precies dezelfde blik nog. Prachtig! Gefeliciteerd met je grote meid! Volgend jaar een tiener!!! Waaaahhh!

de Brassers zei

Gefeliciteerd !!!
Geef haar een dikke verjaardagskus van ons.

sanneke zei

Gefeliciteerd met je prachtige oudste. Als dreumes al een schoonheid en inderdaad, de blik blijft (en de mooie ogen en datzelfde mondje...)

Maaike zei

Wat een mooie dochter heb je! Leuk om te zien hoe de uitdrukking hetzelfde blijft. Het maakt mij nieuwsgierig naar hoe mijn dochter (nu 3) over 5 jaar zal zijn.

Manon zei

En wat houd je je verbluffend goed aan je voornemen!

Wat betreft het hebben van een 9-jarige dochter: ik ben nog 'in complete denial'. Hoe kan een zo jeugdig deerntje nu een dochter van 9 hebben??

Evelyn zei

Mooie dochter heb je! Dat worden over een tijdje brommers voor de deur..! :-)

Nicoleke zei

Henk en jij hebben toch maar mooi 3 prachtige kids gemaakt hoor! Gefeliciteerd voor Bo en voor jullie!!

ChoCho zei

Hieperdepiep Hoeraaaaaaaaaa xxx

NOVY zei

Ok.
Niemand over de taart?
Niemand over de taart.

Hm.

Herma zei

Van harte gefeliciteerd met je mooie kind!
En, plichtsgetrouw als ik ben: gróte taart, man!
En wat Evelyn zegt. Dat van die brommers.(in de categorie zout en wonden)

Susy zei

Jézus, die taart! Zelf gemaakt?
Verbluffend.

En over wie gaat die stukje?

goh die taart.

NOVY zei

@Susy: welke die stukje?

Susy zei

die stukje tekst.


*schraapt keel*

NOVY zei

Oh, die stukje.
Gaat niet over wie, gaat over wat.
Over wijn.

*schraapt keel ook*

inge zei

en negen al!!! #shock ; )

Running Rapunzel zei

Zo'n logje schreef ik ook op 28 december! Jouw kind van 9 is dus maar 4 dagen jonger dan mijn kind van 9.....wat mooi!

En ik lees net dat jij ook bij dat sushidiner zit waar Nicolleke dat jaloersmakende tweetje over stuurde...Enjoy!