vrijdag 14 januari 2011

Lavinia

Oh, ik hoor het u denken. Hè nee, getsie, ze heeft weer een youtube-clipje.
Want daar houdt u niet van hè?
Nee. En ik snap dat ook wel, ik moet u gewoon aan het lachen maken met hilarische scènes uit mijn dagelijks leven (of hilarisch beschreven saaiigheden, daar wil ik vanaf zijn) maar weet u? Muziek hè, dat is...dat is óók Novy.
(barf.)

(Doe me nou eens even een plezier en ga kijken. Helemaal tot het eind. Best met een koptelefoon. Liedje luisteren. Filmpje kijken. Wondermooi.)


6 opmerkingen:

sanneke zei

In bed kijken en luisteren, mocht dat ook? Voor Rinke wel wat confronterend, wéér diep in een oog staren terwijl ie net vrij was, maar wel erg mooi, zowel liedje als clip.

Quirk zei

Hij's mooi! Stonden het eerste jaar op GWO. Ik vind Sit down by the fire ook erg mooi van ze. :)

NOVY zei

@Sanneke: Oh. ja, oog. Rinke. Sorry. :) Zag ie wat? Iets afwijkends? Iets met de kegeltjes(?) Was het een gezond oog? #ineensbenieuwd

NOVY zei

@Quirk: Ik vind bijna alles mooi van ze :). Helaas was ik er toen niet.... GWO09.

sanneke zei

:) Heeft ie niet gezegd en ik kan het hem nu ook niet vragen. Waarschijnlijk zit ie nu al weer iemand anders diep in de ogen. Ik vond het wel een heel bijzonder oog, dat groenig blauw van de iris met een complementair oranje randje om de pupil. Dat maakt toch dat je nieuwsgierig naar de spiegel gaat om je eigen ogen te bekijken. Die van mij zijn blauw met een klein beetje wit stervorming om de pupil en een donker randje om de iris. En de jouwe?

esther zei

Wij vinden niet vaak hetzelfde mooi. Maar deze keer wel :-)