maandag 21 september 2009

Afscheid van de zomer

16 opmerkingen:

Mammalien zei

En zo heb je nog eens wat aan toeristen. Mooie foto's!

sanneke zei

Mmm, dat ziet er fijn uit! En wat een cool vestje heeft Lois!

Ilse zei

handig zo'n kind wat overal slaapt en leuke foto's hoor..

Soes zei

Hey wat een prachtige leuke foto's. Leuk gezinnetje heb je!

pien zei

ziet koes aus jah!!

gewebkijk zei

bless de amerikaanse toeriste! die laatste foto zou ik zelfs (geen familie) haast aan de muur willen hangen... :-)

Nicoleke zei

heerlijk!!!

Tineke zei

Leuke laatste foto. Jullie zien er vrolijk uit!

Anoniem zei

Fijn dat het zo'n fijn dagje met het hele gezin is geweest! Nu vinden ze het echt niet meer erg als je a.s. zondag toch de hele dag pleite bent, hoor!!!

Prachtige foto's! Wat een knap 5-tal zijn jullie toch samen!
Liefs muts Moniek

Geert zei

Die bakfiets: zit daar niet een gevaarlijk stangetje onder?

Natasja zei

Ik moest wel even zoeken naar de slapende Loïs :-)

Dat ziet er leuk uit allemaal!

NOVY zei

@Mammalien: Precies. En dank je!
@Sanneke: Ja, leuk vestje hè. Ik kocht het heb bij een Peruaans kraampje op een markt in Frankrijk.
@Ilse: Heel handig ja. En dank je.
@Soes: Wat lief, dank je.
@Pien: Ies Deutsch?
@Gewebkijk: Als je het maar laat, haha.
@Nicoleke: nou!
@Tineke: de Amerikaanse toeriste zei: 'Smile!'
@Moniek: Dank je..en ja, nou, tot zondag dan hè.
@Geert: ik was al bang dat het iemand zou opvallen. Dat stangetje is de standaard. Daar stond ie op, de fiets. Zodat Henk de camera kon uitleggen aan de fotografe.
@Natasja: Maar gevonden, dus?:)

Anoniem zei

That's the spirit, babe! Tot zondag!!

liefs Muts Moniek

Vita zei

Ik mis die foto waarin je uit de picknickmand het kuipje Bona tevoorschijn tovert. Het ziet er heerlijk uit allemaal!

Madelief zei

Leuke foto's! Heerlijk om zo even uit te waaien!

Caroline zei

mooi gezin zo! Enne, da's toch een heel andere Henk dan ik me voorstelde. Maar wél een hele leuke!