donderdag 17 september 2009

From RRRRussia with love


Het idee van Cisca was op zich al hartstikke leuk, maar het leukste was toch wel het lot dat mij vervolgens trof: mijn 'weldoener' bevond zich in Moskou.

Dus nu heb ik cadeaus uit Rusland.
Hoe круто is dat!!

Ik weet gewoon niet wat ik het leukst vind, Kwangie.
De Russische wijn?
De Russische chocolade (waarvan de verpakking zo mooi is dat ze moet worden ingelijst)?
Het giraffetje? (Giraf-je?)
Of de handdoek die je per ongeluk meenam uit het hotel en die toen ineens zo hartstikke handig van pas kwam om de fles wijn in te wikkelen? (zeg ik het zo goed?)

Bij nader inzien: de handdoek valt af. Want er staat niet de naam van het hotel op geborduurd. En er zit zelfs geen labeltje aan, met Russische wasinstructies. Dus.
Maar de rest: super!

Ik zeg: Kwangie, спасибо !

12 opmerkingen:

sanneke zei

Tjeeees, Yvon! Bofkont! Die verpakking is briljant!

Anoniem zei

Ik wil ook kadootjes! (want ik ben nog lang niet jarig!)
Waarom krijgen jullie die allemaal!!??

Liefs Muts Moniek

Nicole zei

Dat is wel heel bijzonder! En wat een leuk plaatje.

Ri zei

Gaaf die verpakking!!!

Mammalien zei

Gaaf! En wat handig dat jouw toetsenbord het cyrillische alfabet kent (-:

Door zei

Goed gedaan, Kwangie!

Ilse zei

wat gaaf zeg
Kwangie waar ga je nog meer naartoe in de wereld dan zorg ik dat ik na jou kom....

kwan zei

Haha!

Fijn dat je de kadootjes mooi vond!

Ik had zelf geen inpakmateriaal, dus moest die fles in de handdoek mee (dat leek me een beter idee dan tussen mijn onderbroeken ;-)) omdat ze zo met die koffers smijten (en je geen vloeistoffen meer mee mag nemen met je handbagage...)

Veel plezier er mee!

ps. @Ilse: Next destination: Shanghai & Hong Kong

Limoentje zei

Wat een aandoenlijk papiertje zat er om die chocola!

Russische wijn, is dat iets wat op Russisch water lijkt?? ;)

Cisca zei

Leuk!
Zeg Kwangie, ik wil best een cadeautje uit Shang Hai hoor, als bedankje voor het organiseren van deze actie... Dan stuur ik jou een broodje van de Blonde Pater op... ;-)

Herma zei

O, wow! Je had echt geluk!
Wat was eigenlijk de houdbaarheidsdatum op die reep chocola?

Wondelgijn zei

Wow!! Ook jij bent verwend en dan nog wel op z'n Russisch! ;-) Leuk, hoor!!!