woensdag 20 januari 2010

Wat een bezoek aan het tweedehandskinderkledingwinkeltje opleverde

16 opmerkingen:

pien zei

beeeeeter!!

Jacq zei

Goh, ze verkochten er ook tweehands kinderen? Goed geshopt!

es-presso zei

Leuk! Ik ben gek op secondhand! More for less...

NOVY zei

@Jacq: Nee, dat is Loïs, die had ik al. Of probeer je me nou subtiel op een schrijffout te wijzen? (daar ben ik bij jou altijd bang voor.) Had ik ergens een streepje moeten zetten? Tweedehands-kinderkledingwinkel?

Anoniem zei

Leuk!!!!!!!

manja

Natasja zei

Ik wil 'r! Ik neem 'r!

Oh. Je houdt haar zelf? Bugger.

Esther zei

Is dat Lois? dan moet je echt die foto aan de linkerkant eens vervangen... want ik denk dat ze er zo uitziet! :)

quirk zei

Ik zou er bijna een kind voor nemen! Bijna dan hè.

sanneke zei

Oooh, wat een heerlijke tante is Lois toch (sorry, altijd een probleem met de puntjes...), ook in haar nieuwe tweedehands kleertjes en laarzen!

Repel zei

S.M.E.L.T.
wat een dotteke van een kindje....met heule lieve dingetjes aan!

yvette zei

leuk!! Vooral de laarsjes vind ik fantastisch! (en het meisje in de laarsjes ook!)

Astrid zei

OMG Loïs is echt ZO lief. En een mooi model ook, zalig.

Die laarsjes, die laarsjes. DIE MOET OLIEF OOK! Maar die passen niet over gips vrees ik...

Cisca zei

Ja, ik wil niet in herhaling vallen, maar die laarsjes, die wil ik dus ook. En aangezien ik toch een meisje krijg, kun je ze straks gewoon meteen hier naar toe opsturen.

Joeltje zei

Save die laarsjes for me please! En dat truitje, dat had ik laatst ook in m'n handen. Collega J. had kleding meegenomen naar het werk waar haar J. niet meer in paste. Khad 't bijna meegenomen, zo leuk is 't.

En daar zeg je wat, tweedehandskledingwinkel. Die ga ik morgen ook maar 's bezoeken.

Joeltje zei

Wat is Lois trouwens een mooi popje, die foto waar ze zo wijs tegen de lens staat, is echt geweldig. Wat een ogen!

jacq zei

Joh, je dacht toch niet ik Lois niet herkende (al moet ik haar nog altijd irl bewonderen...)? Kon ik haar kopen tweedehands, dan deed ik het zo, zeg maar. Volgens mij staat het er goed zo hoor; dat koppelteken was van voor de spellingswijziging. Enne subtiel op schrijffouten wijzen doe ik niet. Niet subtiel overigens ook niet, bij voorkeur. Ik weet hoe snel ze gemaakt zijn. En hoe lullig dat voelt, als taalprofessional.