zondag 24 oktober 2010

A little green bag...... full of Tate-goodies!

12 opmerkingen:

Quirk zei

Ooooo, leukleuk!! :)
Die groene tas heb ik ook, maar dan met 'the bigger picture' erop.

Ri zei

Aaah, zo'n agenda. Geweldig.

Manon zei

Oooh, ik ga meteen nog wat harder sparen!

Sisely.nl zei

Leuk rugzakje zeg.
Groetjes van Sisely.nl

Nicolekebolleke zei

Dat rugzakje is zéker mijn favoriet!!

Susy zei

Oeh wat een fijne spulletjes.
Dat rugzakje zou mijn meisje ook helemaal geweldig vinden.

Tate dus.

Wondelgijn zei

Hahaha, dat is nog eens een verantwoorde inhoud van 'a little green bag'! ;-)

DharSon zei

Daar zitten leuke spulletjes in.

inge zei

leuk leuk leuk met hoog hebbehebbehebbegehalte!!!

sanneke zei

Oeh, Henk, je mag voor mij ook wel eens cadeautjes uitzoeken!

Jacq zei

Wauw, genoeg om je man een week voor naar Londen te schoppen.

Nicole zei

Die memory heb ik ook gekocht, in een aanval van verlangen mijn kinderen cultureel verantwoord op te voeden.