woensdag 6 oktober 2010

Me playing

Met een vette knipoog naar Esmee Denters en consorten.
Ja, ik zeg het er maar bij, voordat de ironie u weer ontgaat en u denkt dat ik met een soort egotrip bezig ben, de laatste tijd. Weet u, ik verveel me gewoon. (Ik vertel nog wel eens waarom, binnenkort.)
Overigens hield de photobooth-camera er telkens na ongeveer een halve minuut zomaar mee op.
En dat is eigenlijk maar goed ook, haha.
Enfin.

Cool t-shirt trouwens hè?




Deze is speciaal voor Remko.
Kun je even zien dat ik braaf oefen.
Oh nee, je leest mijn blog helemaal niet.
Nouja.



Edit: Nah. Ziet u het tijdstip van publiceren? Lijkt verdacht veel op mijn geboortedatum.

14 opmerkingen:

Herma zei

Als je nóu snotverjoppie niet ontdekt wordt...!
(en wat een cool shirt, indeed!)

Judith zei

je gaat tch niet optreden met justin timberlake he....zoek wat mooiers uit aub

Jacq zei

Nou, dat kan minder, om het op zijn Gronings te zeggen.

(Maar de volgende keer toch maar wat zachter, voor Loïs)

inge zei

ik wil ook winter spelen, ik wil ook weer een piano, ik word vreselijk hebberig van dit logje, ik wil je sjaal ook!!!

Corine/BGF zei

Verveel je je?!?!?!?!? Ha! Daar hebben we een oplossing voor!!! Bikkel Cailin is sinds gisteren uit het revalidatiecentrum waar ze een aantal maanden is geweest na haar rugoperatie. Ze wil graag op niet al te lange termijn LaKuit-folders. Als zij info op een rijtje heeft, maak jij dan de folderteksten???

NOVY zei

@Corine: Zeker! Leuk...

Nicole zei

Leuk om je in actie te zien! Heeft Justin Timberlake al gebeld?

Anoniem zei

Kan je niet een duetje doen met George C.??
(hoeft hij niet te spelen, alleen met een rode roos tussen zijn tanden zwoel over je piano hangen en in de camera lachen).

Menske, je laat me iedere keer weer verbazen. Kan ze ook nog eens f*ckinggoed pianospelen!!! Wat kan ze niet!!?? (I dare you, vertel op! Wat kan je niet!!)

Liefs Muts Moon

SUsy zei

Hey man, cool man!
Jaloers!

Ik kan alleen maar het Nescafé muziekje.

NOVY zei

@Susy: die kan ik op de panfluit.

moker zei

nou leuk hoor, dit is overigens de primeur dat iemand anders een lied van mij op youtube zet!
grtz

Remko

rudy kaals zei

Hmm.. ik dacht dat ik hier gisteren al op had gereageerd. Toch niet. Wat ik zei was: blijven spelen!! Het is super!

NOVY zei

@RudyKaals (en anderen): Haha, nee hoor, het is zeker niet super. Ik heb vele talenten (kuch) maar pianospelen is daar niet een van. Echt niet. Maar ik vind het wel leuk om te doen.

sanneke zei

Hèhè, eindelijk de kans om je filmpjes af te spelen zonder kindertv of iets anders er tussen door. Je zegt dan wel geen talent te hebben, maar je spel maakt wel dat ik er bijna ook weer naar ga verlangen de piano aan te raken. Bijna. (traumaatje toen ik 15 was).