vrijdag 9 oktober 2009

Herfstspinsel

Misschien omdat de zon zo uitbundig schijnt vandaag. En misschien ook omdat ik vandaag een aantal dingen hoorde waar ik wat melancholisch van werd. Maar ik moest ineens aan dit liedje denken, van Oi Va Voi. (Hier nog met KT Tunstall.)

Het filmpje vind ik zo mooi.
Over verlies en dat alles dan zwart en grijs is. Maar dat dan toch, op een dag, de zon weer gaat schijnen.
Zoals dat - meestal - gaat.
Ik hoop dat het vandaag zo’n dag is.
Voor een heleboel mensen.


8 opmerkingen:

Susy zei

Hm.
Nice.

Ik wacht eigenlijk ook
een beetje op dat zonnetje.

Door zei

De zon ging hier pas om 17:15 uur schijnen. Ik had toen weer verwarming en warm water!

Nicolekebolleke zei

Het was inderdaad heerlijk in t zonnetje vandaag. Wel m'n jas goed dicht moeten doen maar das niet erg. Fijn weekend!

Ri zei

Was idd lekker weertje. Zo lekker dat we de rode kool hebben ingewisseld voor pizza en een wijntje. Fijn weekend!

NoeKs blogt... zei

Het was puur genieten vandaag, ben zelfs zonder jas naar de winkel gelopen!
En Oi Va Voi is heel mooi...

Anoniem zei

Mooi aangrijpend Yvon!

Ik wil dat de zon weer gaat schijnen voor mijn collega waar de vader opeens ongeneeslijk ziek van blijkt te zijn.

Liefs Muts Moniek

rudy kaals zei

Mooi Novy, thanks!

Soes zei

Heel mooi...