donderdag 29 oktober 2009

Ontdekt

HA! Dutch Bloggies Award, Honest Scrap Award, pff, who needs it? Nee, dan dit: ik ben gewoon ontdékt, ik ben ontdékt!
Dit berichtje vond ik vandaag in mijn mailbox:

Gefeliciteerd, u bent ontdekt!

Op uw weblog Novy Loopt Over viel het ons namelijk op dat u graag en goed schrijft. En schrijverstalent als dat van u zien we graag groeien. Daarom hebben we Revolutie in Uitgeversland opgericht: een uniek en vernieuwend uitgeefplatform, dat begin 2010 online gelanceerd wordt. We nodigen u van harte uit om als eerste bij dit spraakmakende concept betrokken te zijn.

Het concept is een initiatief van Valentine van der Lande. Na jaren ervaring te hebben opgedaan bij bedrijven als De Arbeiderspers en Bol.com besloot ze dat het tijd was voor een Revolutie in Uitgeversland. Het doel: schrijvend talent een kans te geven om door te breken, zonder de traditionele paden in de uitgeefbranche te betreden. Het concept wordt inmiddels gesteund door grote namen in de internet- en uitgeefwereld.

Gunt u uzelf een vervolgstap in uw schrijfcarrière? Stuur ons dan een reactie op deze e-mail. Wij nemen contact met u op en geven u meer informatie over de mogelijkheden.

Wij kijken uit naar uw reactie.

Met vriendelijke groeten,
Coen Borgman
www.revolutieinuitgeversland.nl



Dus. Als ik nou straks heel erg beroemd ben hè. Blijft u dan wel gewoon tegen me doen?

17 opmerkingen:

Astrid zei

Thank God, nog iemand met die mail. Heb je al gegoogeld op die Coen? Deed ik dus meteen. Wat een broekie. haha. En die site is toch ook een beetje vaag?

Astrid zei

Oh wacht. Die van mij begint gewoon met beste Astrid. Blijkbaar ben ik niet zo erg ontdekt als jij. haha.
Nagoed. We worden dus samen beroemd. Maar uiteraard blijf ik hier ook heel gewoon onder.
Ja.

En ik heb daarom gewoon een klein zwembad besteld voor in de tuin. heel bescheiden allemaal.

gewebkijk zei

dit gaat vast geld kosten... ;)

Irène's wereld zei

Joh, jij gaat wellich onderdeel zijn van een heuse revolutie!
Dat er niet alleen gezongen wordt over erover praten (als in Tracy Chapman) maar het zijn! :-)

Ilse zei

Oh cool
en die Astrid hahaahhahaha met haar zwembad kostelijk

Herma zei

Snotverjoppie, wat gaan we nou meemaken! Wevvelóesjen! ('W'ick, Young Ones)
Maarreh, hoe zit het dan met jou als je strakjes tafeldame bent bij De Wereld Draait Door? (ja, je moet wel vooruitdenken) Doe je dan ook nog heel gewoon tegen ons, het voetvolk?

Cisca zei

Wahahahaha. Je bent me net voor. Nu hoef ik dit mailtje niet meer te plaatsen. Ik heb hem dus ook gegoogled. Dus ja. You know the rest... ;-)

En @Gewebkijk, dat dacht ik dus ook precies.

baasbraal zei

En wij maar blij zijn met een Honest Scrap Award! Dit is wel even het betere werk, zeg! Wij eisen het recht op van inzage in de voorpublicatie.

pien zei

viva da revolutione!!!!

sanneke zei

Oh my God! Mag ik je handtekening? Alsjeblieft?

Nicole zei

Gefeliciteerd! Ontdekt worden is altijd leuk.
Blijf jij ook gewoon tegen ons doen?

Anoniem zei

Dus we moeten straks betalen voor je blog....

Marije

Susy zei

Hemeltje lief, Yvon!
Wat een verrassing!
Ik vraag me af waarom ik nog niet ontdekt ben, ik loop me tenslotte wat af over de virtuele straten...
Maar helaas.
Ik behoor klaarblijkelijk tot het plebs...

Ingrid zei

Helemaal goed! Altijd jezelf blijven is de kracht in je leven

Natasja zei

Sjonge. En ik moet het doen met een Honest Scrap Award.

Zucht.

Door zei

Haha, wat gaaf zeg.
Nou, mevrouw Yvon, ik groet u weer!


*buigt nederig*

kwan zei

En? Is het wat??