vrijdag 13 mei 2011

En weg was het

Het is alsof de duvel er mee speelt: schreef ik eindelijk eens iets over het werk van Henk, geheel zonder cynisme en met oprechte trots enzo, crasht Blogger en was ineens heel dat stukje weg! Gone! Foetsie!
En de stille hoop dat het nog ergens weer op zou duiken heb ik inmiddels ook opgegeven.
Dus wat nu? Heb ik zin om het opnieuw op te schrijven?
Pff, nee.
Maar, wacht. Ik heb al een idee. U leest gewoon het volgende artikeltje - klik - en overal waar u 'Deltion' ziet staan, daar leest u dan 'Henk' voor in de plaats. Dan bent u er namelijk ook, in feite.
*gna*

Bovendien was het natuurlijk alleen maar bedoeld als opmaat naar het volgende filmpje:


Oh. (Edit) Zie ik ineens die datum staan. Vrijdag de dertiende. It figures.

9 opmerkingen:

Irène's wereld zei

Maar lieve schat, krijg jij jouw posts dan niet ook als mail toegestuurd?
Zo wist ik mijn laatste bericht te herplaatsen.
Stomme Blogger hè?!

Susy zei

Ja wat gek!
Is het gewoon weg?
En staat ook niet in je archief ofzo?
Weird.

Maar ik had het wel gelezen hoor!
Fancy job, that Henk.

Door zei

Ik schrijf alles in word en sla t op!

NOVY zei

@Irène: wah, huh? Posts als mail? Nee. Dat heb ik blijkbaar niet aangevinkt..
@Susy: weg. weggest. Ja, fancy job. Levert ook een heel fancy salaris op. Haha. Not. Maar gelukkig zijn we liever gelukkig dan rijk.:)

NOVY zei

@Door: ik schrijf alles in word en gooi het dan weg. :)

Herma zei

Haha! Ik dacht dat misschien Henk bij nader inzien toch niet zo blij was met alle aandacht, ofzo. Maar het was gewoon een technies ding. Nah. Die duvel!
(en vrijdag de dertiende: sprak ik me toch vandaag iemand die speciaal op die dag getrouwd is, "om het geluk over onszelf af te roepen". Nouja, zo kan het natuurlijk ook. Maar dit verder geheel terzijde. Uiteraard.)

gewebkijk zei

gelukkig was ik op tijd met bijlezen... :)

Tijmen zei

@Herma: hier ook zo eentje die op vrijdag de 13e getrouwd is. Nadat ik lang geleden op vrijdag de 13e dertien werd en alleen de taart misging (ik kreeg chipolatataart in plaats van kwarktaart. Ramp-za-lig!), heb ik wel een goede verhouding met die dag.

Of je kunt natuurlijk stellen dat het daarna nooit meer goed met me is gekomen, maar dat is aan anderen om te oordelen.

sanneke zei

Rinke's nichtje trouwde gisteren op vrijdag de dertiende. Pech voor haar: wij konden er niet bij zijn. Maar ik denk dat Quirk het feestje wel gered heeft.