zondag 15 mei 2011

Hoogtepunten

Ik geef even een beeldverslag van het rondje over de kermis dat we gistermiddag maakten.
Niet zozeer voor mij het hoogtepunt van het weekend (want dat was namelijk met afstand de voorstelling Medea in de Schouwburg. Ik heb echt tranen met tuiten gehuild - sorry, ja dat was ik - want wat was het prachtig..... en afschuwelijk. En prachtig. En afschuwelijk. En wat is Malou Gorter een WAANZINNIG goede actrice) maar wel voor de kinderen en dan met name voor Bo, die dit jaar ineens overal in bleek te mogen (want groter dan 1.40 m) en van de weeromstuit muteerde in een onvervalste 'thrill-seeker' die vermoedelijk voor haar twaalfde gaat aankondigen dat ze wil bungeejumpen.



Stilte voor de storm.

En toen:


Mijn arme, arme moederhart.


Oja. Het is dat het nogal lastig is om een foto te maken van je eigen rug, anders had ik u mijn prachtige blauwe plek kunnen laten zien; het resultaat van een slinkse samenwerking tussen de G-krachten die mijn lichaam teisterden in de Breakdance en het sluitinkje van mijn bh.


13 opmerkingen:

ChoCho zei

oh jeh, je moederhart heeft inderdaad heel wat te lijden gehad ! ;-)

gewebkijk zei

hey! eendjes! ;-)

sanneke zei

Bo aan 't bungeejumpen, jij in de achtbaan: op 1 dag doodsangsten uitstaan om je dochter, tranen met tuiten huilen om Malou en dan nog een vet feest er achteraan.

Tijmen zei

Haha, ik heb ook ooit in zo'n apparaat gezeten. We waren met mijn zusje op de kermis en zij wilde wel met José in zo'n ding (zij durven wel...). Maar na de onderstebovenbreakdance (die durf ik nog aan) voelde mijn zusje zich misselijk en had José de entreekaartjes al gehaald à la heel veel. Kon niet teruggebracht worden. En jawel, je raadt het al: was ik de pineut. Maar vond het stiekem zó stoer...

En dan nu over jouw stukje: wauw, wat een afwisselend weekend. Heftig, hoor.

Herma zei

Aaaarrrggh! Wat érg!!
Ik krijg al bijna last van maagdraaien als ik er naar kijk! Maar ik ben dan ook, zoals Nona bij hoog en laag beweert: de bbbangste moeder van Nederland. En ze heeft nog gelijk ook. Voor geen goud in zo'n ding!

Mammalien zei

O wt dapper! Ik ben al een tijdje boven de 140 en durf nog steeds niet... Zoon wel, dolgraag. Alleen is hij nog maar 128... Gelukkig voor mijn hart.

NOVY zei

@Geweb: Haha, wij zijn echt voor het leven verbonden door badeendjes.
@Sanneke: Ja man. (ghe, ik dacht ik schrijf maar eens niet over het zoveelste vette feest, begin jij er weer over....op twitter gelezen natuurlijk. Trouwens, we deden nog meer gisteren, we ruilden ook nog een aantal dinnercheques in voor een Javaanse rijsttafel.
@Tijmen: ja. Nou, ik vond de breakdance al heftig genoeg eerlijk gezegd. Gelukkig hebben wij voor zulke dingen Anna-Maria, die Bo graag begeleidt bij griezelige dingen....
@Herma: Ik durf op zich overal wel in, ik vind het alleen gewoon niet leuk. En niet lekker, voor hoofd en maag enzo. En het kost ook nog (belachelijk veel) geld. #dus

NOVY zei

@Mammalien: Hier ook een zoon van 128, die bovendien lang niet zo veel bravoure heeft als zijn zus. Hij was trouwens helemaal te gek in de ballon op het water!

Terrebel zei

Blij dat ik zelden een BH draag...;-) Helaas mag ik met mijn 1.40 niet overal in op kermissen en in pretparken maar vaak vind ik dat helemaal niet erg. Vandaag was ik bij de voorstelling Spamelot. Ook bijzonder komisch.

sanneke zei

Mmm, nog uit eten geweest ook...
Rinke checkte vanmorgen zijn rekening. Ik zei hem nog: 'Liefje, ik denk niet dat de belasting dat geld op zondag stort.'
'Maar als ze het nou wél gedaan hebben,' zei hij, 'dan gaan we vanavond uit eten.'
De belasting stort inderdaad niet op zondag, dus aten we uiensoep vandaag. Heel goedkoop, heel lekker.

En natuurlijk las ik over je zoveelste vette feest, jij nachtbloem.

Door zei

Oh, ik maar denken dat jongens erg zijn..

Ik had ook altijd blauwe plekken van de swing mill vroeger.

Susy zei

Cóól!
Wát een hoogtepunten, Novy...

Ik was ook een thrillseeker.
Tot ik moeder werd.
Toen werd ik opeens een schijtluis.
En schijtcleaner.

Manon zei

Fokking Hell!! Nooit, nooit zou ik er in gaan!