woensdag 18 mei 2011

Een buik is een lichaamsdeel

Ik wil niet veel zeggen, maar Bo en Merlijn hebben nu al meer leuke dingen gedaan dan ik in mijn leven. En dan bedoel ik met leuke dingen bijzondere dingen. Dingen die niet alle kinderen doen. (Zelf vinden ze het natuurlijk helemaal niet bijzonder want ze weten niet beter - dat heb je dan wel weer.)
Een paar maanden geleden hebben ze bijvoorbeeld met een groepje kinderen een liedje ingezongen in een studio, voor de komende theatershow van Jochem Meijer. Waar ze 'als dank' vrijkaartjes voor krijgen.
Omdat ik daar natuurlijk nog geen fragment van mocht laten horen - allemaal top secret hè - schreef ik er niet over, want dat werd dan nogal een kaal verslag.
Net als het verslag van vandaag: Bo en Merlijn hadden een heuse 'photo-shoot' voor het tijdschrift Groter Groeien, waarin over een paar maanden hun leuke hoofdjes te zien zullen zijn. Maar, u snapt het al, ook al krijg ik het materiaal vanavond of morgen toegestuurd, ik mag er voor het verschijnen van het blad niets van op internet zetten.

Dus.

Om er toch nog iets van te maken sluit ik af met de volgende hilarische dialoog, die onlangs ergens in onze vriendenkring plaatsvond:

Zij: ‘Vind je dat ik een buikje heb?’
Hij: ‘Ja, je hebt een heel schattig buikje.’
Zij (verbolgen): ‘Oh, dus ik heb een buikje.’
Hij (perplex): ‘HOE wil je dat ik het noem? Het héét toch gewoon een buik, of niet? Je hebt ogen, je hebt een neus en je hebt een buik. Buik, dat is de naam van het lichaamsdeel. Dus ja, je hebt een buik. Een lief, schattig buikje. Niet goed?’
Zij: ‘Hm.’


14 opmerkingen:

Susy zei

Haha.
Leuke twist zo op 't eind.

Ik wil natuurlijk die foto's zien, maar ik zal wel niet de enige zijn.

Terrebel zei

Als man valt het niet mee om het goede antwoord te geven op een door een vrouw gestelde vraag...;-)

Tijmen zei

Ja, leuk en hilarisch en zo, dat stukje op het eind, maar dat zijn natuurlijk geen foto's!

Zuster_Klivia zei

Haha, vrouwen zijn daar wel sterren in he? Mannen doen het nooit goed! ;)

Anoniem zei

Een echte fotoshoot! Hoe cool is dat!!??
Maar het zijn dan ook mooie kinders, die knallen vast van de plaat af!

Liefs Muts Moon

Cisca zei

Kijk, ik woon in de Vs. Dus, je kunt die foto's best aan mij opsturen, lijkt me zo.

Nicoleke zei

Oktober.
Alsof ik tot oktober kan wachten!!

Herma zei

Een buik is een lichaamsdeel. Tuurlijk.
Een durfal van een vent die zich zo onbevreesd in dat mijnenveld waagde!

ChoCho zei

ha zo, een buikje dus ... ;-)

Mammalien zei

Afleiden heet dat. Maar ik trap er niet in, ik wil die foto's zien. En liedje horen. En Jochem trouwens ook.

DharSon zei

Haha mannen tsssss :)
Maar ja ook vrouwen tsssss :)

sanneke zei

Die foto's zijn vast geweldig geworden!
En wat is dat toch, dat kindjes trots hun buiken vooruit steken, maar volwassenen er niets meer van willen weten?
Neeltje en Eva laten even zien hoe het ook kan:

http://www.flickr.com/photos/santenkraam/5737183240/in/photostream

http://www.flickr.com/photos/santenkraam/5736633733/in/photostream/

Door zei

Haha, nu al meer dan jij in je hele leven:)) gaaf zeg, alles!

Nicole zei

Ik ben benieuwd naar de foto zeg!