zaterdag 21 mei 2011

Feest en taart

De aardbevingen zijn nog niet zijn begonnen, dat geeft me mooi even de gelegenheid om wat foto's te laten zien van de verjaardag van Loïs.

Oja. Nee. Het werd geen Knofje-taart.
Ik had geen oranje kleurstof en bovendien kan ik maar één soort taart maken en dat is de Slordige Verjaardagstaart: overduidelijk zelfgemaakt, maar indrukwekkend in omvang en zoete feestelijkheid.
Mijn motto: weinig inspanning, groot resultaat.
(Ik hou namelijk best van taarten bakken, maar heb totaal niet de behoefte me erin te bekwamen. Om figuurtjes uit marsepein te steken en meesterwerkjes te maken die eruit zien alsof ze van de luxe banketbakker komen. Wat heb je dáár nou aan. Misschien begin ik nog eens een bedrijfje. www.slordigetaarten.nl.)



'Wat wil je hebben voor je verjaardag, Loïs?'
'Een tattoo.'
Dus die tatoo kreeg ze. En een nieuwe loopfiets!

En een Mega-Mindy pak van oma.
En een ringetje.

15 opmerkingen:

Tijmen zei

Een Mega Mindy met tattoo op d'r supersnelle bike en groene taart als krachtvoer. Ja, die komt er wel!

gewebkijk zei

ik zag in aanvang alleen telkens dat ringetje. ze draaaagt 'm echt. :)

Cisca zei

Ja. Ik zei het al, ik moet er toch een beetje van slikken. Want dan is die van mij binnenkort ook aan de beurt.

Maar hoera. Drie! Want dat is natuurlijk supergaaf.

sanneke zei

Super-Loïs met op haar derde al een bikergirl met tattoo, magische ring én slordige megataart.
En tegelijk dan toch nog zo lief (die slaapfoto...).

Mammalien zei

Wat een mooie foto's, cadeau's en vooral die taart. Ik vind het een briljant plan, dat bedrijfje. Hoewel je vast veel concurrentie krijgt van mijn bedrijfje: www.morsigetaarten.nl Die van jou zien er tenminste nog lékker uit (-;

Irène's wereld zei

Van harte proficiat met Loïs!
Die taats is cool! Alleen zo zou ik hem ook kunnen maken, vrees ik. Dus als je ooit nog eens een kneuzig koksmaatje nodig hebt...

Nicolet zei

maar die taart ziet er wel super uit. En je slapende meisje ook

Kristel zei

Aah ik vind dat nu echt precies het soort taart dat ik zou zoeken op internet, dus hop, start maar met je bedrijf, ik neem er minstens 4 per jaar af. En hoera voor je dochter, wat een zalige tattoo en mooie ring.

Iben zei

Dat ringetje met die tattoo: meesterlijk! Wat een geweldig kind.

Zuster_Klivia zei

Schattig, je slapende dochter!

En de taart is cool, niks mis mee. Persoonlijk vind ik 'em leuker dan die opgetakeboste thema-taarten die je tegenwoordig steeds meer ziet.

Inge zei

Hé gefeliciteerd. En wat een stoere bikergirl idd. Zag ik nou op de slaapfoto ook een pleister? Moet ze misschien nog wel wat oefenen met het biken :-)

ChoCho zei

PROFICIAT lieve schat ;-)

Anoniem zei

ik zo het doen het winkeltje!!
vind hem ontzettend gaaf die taart!
schattig die slaapfoto.....

groetjes Manja

Running Rapunzel zei

Gefeliciteerd! Slordig o fniet: het water loopt me in de mond!

Susy zei

Mooooi!
Dat ringetje en de taatoo!