zondag 8 mei 2011

In het bootje gestapt met de Santenkraam


We gingen fluistervaren in Giethoorn; het Venetië van het Noorden. (Wat best wel een tenenkrommende vergelijking is, maar eerlijk is eerlijk: met zoveel baby-eendjes heb je geen San Marcoplein nodig.)


De kinderen mochten de indeling maken en kozen voor een mannen- en een vrouwenboot.
Waardoor Sanneke en ik ons dus mochten vermaken met twee allerschattigste mini-meisjes-met-zwemvest en een oergezellige - die kun je dr wel bijhebben - Bo.



(Op de mannenboot werd muziek gemaakt, dat dan weer wel.)


Géénszins representatief (want het was een dag zonder verdriet, mokken en gemopper; Neeltje was hier alleen maar heel eventjes boos omdat ze niet langer de boot mocht besturen) maar desalniettemin een fantastische foto:



Dank, Santenkraam, voor een heerlijke dag! <3

10 opmerkingen:

Tijmen zei

Lekker, zeg! Dat is zomerser dan zomer. En dat in de lente!

sanneke zei

Mmm, wat zalig vond ik het! Wij kunnen dat goed samen, varen. Maar ja, dat is ook niet gek natuurlijk, met Rinke die op laveren zit en jij als taartvorm vissende kapitein.

Nicoleke zei

Prima, prima, príma dagje!!

Nicolet zei

wat ik bij Santenkraam ook al zei. Het spat er werkelijk vanaf. Heerlijk

Toet zei

Leuk. Mooi hè, alles. Soms.

Door zei

Oh, wat een heerlijke dag en wat een relaxte foto's. Ik wil ook met jou varen in een fluisterboot!

sanneke zei

Ik moet telkens zo lachen om die brullende Neeltje-foto. Tjonge, wat was ze fel ineens, ze MOEST en ZOU varen. Ik kreeg zelfs te horen: 'Ga aan de kant, mamma, Ik moet varen!' :)

sanneke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
NOVY zei

@Sanneke: ik vind jou zo leuk op die foto.:)

sanneke zei

:)