vrijdag 14 augustus 2009

Meg Ryan en de dubbel-schone was

Ik ga nog wat meer meehelpen in het huishouden, besloot Henk tijdens onze vakantie.
En stopte gisteravond op eigen houtje de schone en droge was, die in de wasmand bij de trap klaarstond om te worden gevouwen en in de kasten gelegd, nógmaals in de wasmachine.

Ja.
Dat helpt echt enorm.


Dus ik was boos (ter verdediging: ik ben ziek en dan zie ik de humor van dingen nooit zo in) en er ontstond de volgende woordenwisseling:

Ik: “Wat ontzettend stom zeg, je ziet toch wel het verschil tussen vuile en schone was? En anders ruik je er toch even aan?”
Hij: “Ik ben verkouden. En weet je, het is eigenlijk juist hartstikke schattig. Echt, als dit in een film zou gebeuren, in zo’n romantische, met Meg Ryan (hoe komt ie d’r op?), dan vond iedereen het heel schattig.”
Ik: “Het is helemaal niet romantisch, of schattig, het is gewoon stóm!”
Hij: “Goed hoor, schat, je hebt gelijk. Jij lijkt trouwens ook helemaal niet op Meg Ryan.”


Nou, gelukkig niet, nee. Als hij de Meg Ryan van tegenwoordig bedoelt.
Die van ná haar facejob.
(klik)

4 opmerkingen:

sanneke zei

OMG! Het is wel een manier om je direct een stuk beter te voelen. Je kijkt gewoon even naar de 'after' foto's van Meg Ryan en je voelt je ineens weer puur, fris en mooi! Handig hoor, zoveel effectiever dan een facelift!

Ilse zei

Mannen en de was: er zijn ook mannen die buiten de droge gestreken was buiten hangen te drogen en de natte gewoon binnen laten staan...
Meg Ryan, wat is dat schrikken , kijk zij wil jeugdiger worden, begrijp ik, maar die chirurg die dit op zijn geweten heeft die moet gewoon de bak in man, dit is toch niet normaal dat doe je een vrouw toch niet aan??

Soes zei

Ik heb foto's, erger dan deze. 't Is maar een momentopname.... dus het zegt me niks.

pien zei

oepsie! kijk, dan weet je echt helemaal zeker, als je dat al niet wist, dat je dat nooooit gaat doen....

rimpels, dát is pas schattig ;) !!

en mannen en was is volgens mij gewoon een hopeloze combinatie...
zucht..