maandag 17 augustus 2009

Antony

Either you love him or you hate him, Antony, van Antony and the Johnsons.
Wat mijzelf betreft, ik ben er nog steeds niet uit bij welke groep ik hoor.

Hij gaat over al mijn grenzen heen.
Hij is dik en blubberig.
Hij beweegt voortdurend, irritant neurotisch.
Hij trekt rare grimassen en zingt regelmatig met consumptie.
Ik vind hem gewoon een beetje afstotelijk. In al zijn androgyniteit.

En dan dat hoge ijle geluid van hem, die malle vibrato-kopstem. Bah.
Daarmee zingt hij dus recht mijn hart binnen. Om daar een geheim plekje te raken, waarvan ik niet eens wist dat het er zat. The G-spot of the heart, zeg maar.
En dan maakt hij me nog aan het huilen ook, iets dat ik al helemaal niet wil.
Hatelijk!
Zo mooi.

25 opmerkingen:

Door zei

Ik kende hem niet. Heb je filmpje bekeken en geluisterd, toen alleen geluisterd omdat ik dacht dat ik beinvloed werd door het beeld.. Maar nee. Niet voor mij.

gewebkijk zei

nou ik ben wel anthony fan hoor, maar ik heb meestal ook wel genoeg aan het geluid... ;)

sanneke zei

Ja, het is een apart verschijnsel, die Anthony. Gisteren ook nog het filmpje van hem gezien bij zomergasten?

Joeltje zei

Ik vind Anthony geweldig, al vind ik het een schrikbeeld om te zien.

NOVY zei

@Door: het heeft bij mij ook even gedurd, eerlijk gezegd.
@Gewebkijk: Gek, daar had ik al zo'n idee van, dat jij wel fan zou zijn.
@Sanneke: Ja, en toen viel me dus het enorme gespuug en gespetter op :)..

NOVY zei

@Joeltje: gelukkig ben ik niet de enige :).

Nicoleke zei

Ik had het misschien moeten horen zonder geluid.
Nu kan ik dat viezige beeld er niet bij wegdenken.
Maar dat heb je soms he, met muziek.
Das het mooie er aan.

gewebkijk zei

@novy,
yep, das inderdaad wel gek... ;p

Dutchess By Box-It zei

Ik vind 'het' (lees: Antony) ook tenenkrommend maar tegelijkertijd hartverscheurend.

This is my theory: ik denk dat wij heel netjes het beschaafdheidsprincipe zijn ingetreden en dat hij nog ergens is achtergebleven, op een plek waarvan menigeen nu denkt; hhmmm, misschien had ik daar ook nog wel even wat langer willen rondhangen voor ik mezelf in een keurig hokje propte.

Ik denk dat daar het tenenkrommende vandaan komt. Want tenen-krommen zegt altijd iets over degene die dat overkomt, niet over degene/datgene die het veroorzaakt.

Ilse zei

Je moet hem niet zien dan is het wel mooi maar ik kan die man gewoon niet zien, ik vind hem onuitstaanbaar en dat terwijl ie niks doet alleen maar zingen (knap he) en ik vind hem ook afstotelijk, is zo'n rare, het lijkt wel een omgebouwde ....

Maud zei

En dan heb je 'm nog niet eens live gezien! Fantastisch. Dramatisch. Geniaal. Tranentrekkend. Positief op muziekgebied, negatief op persoonlijk vlak. Al moet ik zeggen dat hij in de loop der jaren er toch een stuk beter op is geworden. Een STUK! Want sjee... enkele jaren geleden in de Oosterpoort... Ronduit griezelig. Maar wat een muzikaal genie!

Voor uit hetzelfde genre, maar dan nog mooier (qua uiterlijk en zangstem): My Brightest Diamond (AwRY) en Joan as Policewoman. Je bent gewaarschuwd ;)

gewebkijk zei

@maud,
deze dame schurkt op haar beurt weer aan cocorosie... ;)

Joeltje zei

@Maud: kijk, daar hebben we een kenner met goede smaak ;-). Joan as policewoman, geniaal!

Anoniem zei

Vreemd dat niemand wat zegt over zijn geniale pianospel. Daar word ik dan weer door geraakt.

Liefs Muts Moniek

Anoniem zei

Rowing equipment imply that you just can workout whilst sitting down down!


Here is my web blog; http://www.getfitnstrong.com/adjustable-dumbbells/7-reasons-adjustable-dumbbell-set/

Anoniem zei

Taking in a well balanced diet program daily keeps one's body appropriately fueled and completely ready for work out.

Also visit my page - adjustable weights

Anoniem zei

Having the ability to select your weights by a mere twist of
the dial can make going from heavier bodyweight circuit instruction to lighter
fat sets is not really only simple it is speedy.



Here is my web blog: dumbbell sets

Anoniem zei

There are excellent carbohydrates and bad
carbohydrates.

my web-site :: Rant About Your Boss Here

Anoniem zei

Typically, for your fixed fat dumbbell you
can fork out close to $1-$2 for each pound.

Take a look at my blog - simply click the following post

Anoniem zei

During the occasion that you really don out these rods
(that is remarkably not likely thinking about the manner wherein they are produced),
the organization will replace them free of cost.


my web site: Http://www.getfitnstrong.com

Anoniem zei

This hinges within the time at which the breakfast food was taken.



Here is my blog post ... Skip Navigation

Anoniem zei

The quality with the instruction to the FT is similar
to a top quality cable machine you'd probably use at a health club.

My web-site :: dumbbells for sale

Anoniem zei

Drop on the flooring and perform some crunches, some leg raises or some woodchoppers having a dumbbell!


Stop by my web-site; click through the next web site

Anoniem zei

The work of a respectable and dependable health and fitness equipment routine maintenance business to keep your device
in great working order will assure that your financial commitment
is secured.

Also visit my blog :: additional reading

Anoniem zei

Perfectly in this post I'll provide you the absolute top-notch, super effective and most effective bicep exercises for building muscle mass recognized for the full health and fitness industry!

Look into my webpage; Read www.getfitnstrong.com