zaterdag 8 augustus 2009

Gewoon wat vakantiefoto's, verder niets hoor

Al bijna een week thuis en nog steeds geen log geschreven.
De reden: Ik weet het allemaal even niet.
De vakantie was namelijk erg leuk.
Té leuk.
De streek waar we waren was erg mooi.
Té mooi.
En we hebben er hele leuke mensen ontmoet. Nederlanders. Die daar een leven hebben opgebouwd.
En nu wil ik ook.
Ik wil weg.
Het roer om.
Een bed and breakfast beginnen. Chambres d'hôtes. In zo'n leuk frans kasteeltje boerderijtje. U weet wel.
Maar dat ga ik niet schrijven hier, want dan lacht u me uit. Dan zegt u: "Hahahaha, ik vertrek, ja, dat is zo'n grappig programma!"
En dan zeg ik: "Ja. Ja. Doe maar. Make fun of me. Mock me. Ik heb een midlifecrisis, ja. En voor u het weet heeft u er zelf ook één."


Dus ik laat gewoon alleen even wat foto's zien.




Ik vrees dat dit wel dé vakantiefoto is. (Briljánt idee, om in zo'n kasteel een verkleedzaal in te richten!)

17 opmerkingen:

Vita zei

Die laatste foto is briljant!

(En ja, heerlijk om te dromen over altijd vakantie he? Dat heb ik ook vaak na zo'n geslaagde reis. En dan niet denken aan het harde werken, de geldzorgen, de andere taal, geen Hema in de buurt...)

Toaske zei

Oh, wat een droom. Als het echt is, dan zou ik het gaan uitzoeken hoor. Zelf zou ik er niet aan moeten denken, al het vertrouwde opgeven.
Die laatste foto is geweldig!

Ilse zei

Die foto:geniaaaaaaaal.
Ik heb 12 jaar in Frankrijk gewoond dus ik weet het wel als je wat wil weten....je kanhet me altijd vragen........
maar het gras lijkt altijd groener....
alhoewel FRankrijk mijn 2e thuis blijft, ik mis het echt .......
en het heeft zeker zijn voordelen maar ook zijn nadelen en niet alles blijkt altijd zo idyllisch te zijn als het lijkt

sanneke zei

Zal ik je dan maar niet uitlachen? Dan zeg ik gewoon:'Tjonge, leuk haar heb je!' en 'Dat ziet er uit als een zálige vakantie!'en 'Potjandoppie, kan dat kleine ding van jou al staan?!' en 'Alleen het hologe verraad jullie. :)'

Zeeuwse Mama zei

Oh die laatste foto is gaaaaf! een geweldig idee ja, dat vind iedereen leuk toch, verkleden? Ook als je 30 of 40 bent? ;-) ikke wel or, had et ook meteen gedaan!

Soes zei

Begin gewoon een supergezellige bed & breakfast thuis. Met de 4 leukste gastjes die er zijn. Iedere dag weer. Hahaha.
En inderdaad. Laten we wel zijn. Wat moet je zonder Hema. Psies.

Anoniem zei

Leuke foto's! laatste is erg leuk, alleen wat kijken jullie boos/serieus of moest dat zo, voor het "echte" plaatje te schieten zeg maar.
En emigreren wij hebben het ook vaker over hoor, voor ons zou het dan spanje worden natuurlijk.
Groot voordeel is dat we dan ook familie, bekendende daar hebben die alles weten om te helpen en voor de gezelligheid..

Is erg aanlokkelijk... groot avontuur... maar Nederland helemaal verlaten?!? grote stap.. wie weet...ooit?!?

Manja

Cisca zei

He ja, die midlife crisis. Die heb ik ook. Regelmatig.
Alhoewel het bij mij een quarter midlife crisis is, dat begrijp je... ;-)
Maar ik kan eigenlijk alleen maar aanraden om er aan toe te geven.
Want ik hou ervan om het roer om te gooien. En bij mij werkt het altijd.
Het gras is niet groener, maar wel ook groen. Of zoiets.

Door zei

Waarom niet? Als het niet werkt, is er toch altijd weer ruimte om terug te gaan. Je 'moet' je dromen volgen, het leven is kort. Ons is het heel goed bevallen om een paar jaar uit het drukke Nederland weg te zijn. Wij hadden precies hetzelfde in Frankrijk. En als je het roer om wilt gooien, is dat net wat gemakkelijker met kleine(re) of geen kinderen. Dus ga er eens serieus over praten en denken zou ik zeggen! De wereld houdt niet op bij Nederland.

Nicole zei

Geweldige foto!

Tienke zei

grappig, zat ik ook net aan te denken, een guesthouse beginnen. how about frans polynesie

Nicoleke zei

Heerlijke foto's!
En je dromen.. tja. Kan er weinig over zeggen. Als het écht iets is wat je wil zou ik zeggen, give it a try!

Daan zei

Wauw die laatste foto!

en we komen bij je logeren hoor, in je Franse Kasteel, Boerderij, B&B,....

Anoniem zei

Tja hier in huis wordt ook wat afgedroomd. Geloof dat George al grond op t oog heeft... Je mot wat om de ondraaglijke lichtheid te verzwaren...
Leuke foto's.
Voordat jullie afreizen nog es afspreken?
lfs
M

Repel zei

lachen: http://repel.wordpress.com/2009/08/13/je-suis-la-reine-du-chateau/#comments

NOVY zei

@M: grond op het oog, grond op het oog? Waar!? :). Moet lukken: voor ons vertrek nog wat doen samen.
@Repel: ha, wat komisch! Ik heb op jouw blog ook een reactie achtergelaten. Maar dat weet je natuurlijk al. Ja.

Anita zei

ik wil ook nog steeds weer weg. maar zo met kind erbij is het toch wat moeilijker dan dat het 6 jaar geleden was.