woensdag 12 augustus 2009

Een miljoen giraffen.

Zij maakte me attent op deze website. Waarop iemand 1 miljoen zelfgemaakte giraffen probeert te verzamelen, vóór 2011.
Nou ben ik dol op giraffen, of beter gezegd op het concept giraf(fe? Ik heb het even opgezocht: het mag allebei) dus onder het motto: 'aan mij zal het niet liggen' heb ik zojuist twee exemplaren ingestuurd:





De eerste, door mij gemaakt, hangt momenteel boven het bedje van Loïs, de tweede tekende Bo vanmorgen en is best wel geweldig, vind ik.

9 opmerkingen:

Nicole zei

Ze zijn allebei prachtig!

Door zei

Wat geinig!

X zei

Wat leuk dit!!
Ik heb er ook direct eentje getekend en zal er ook aandacht aan besteden op mijn eigen blog!

Judith zei

Dat was ik dus...

Nicoleke zei

Ik zag t bij sanneke.. leuk zeg!

Mammalien zei

Zonder die van jou tekort te willen doen: die van Bo is echt super!!!

Astrid zei

Niet over de giraffen. Sorry. Maar ben ook terug van vakantie. EN NU MAN. Nu zie ik gewoon onze AZK in jouw kop. How Cool Is That.

Enne, ik vertrek ook. Denk ik. Maar dan naar Italia. JA!

NOVY zei

@Astrid: ja, man. Thnx nog! Italië? Vertel, vertel! Laat me raden: ergens in Italië waar bergen zijn...?

sanneke zei

Tamelijk geweldig! Allebei!