zaterdag 22 augustus 2009

Met het blote oor



20 opmerkingen:

sanneke zei

Stoer en sexy! En ik krijg inene heel erg veel zin om dit liedje weer eens te gaan kijken. :)
http://www.youtube.com/watch?v=CjY_uSSncQw

Door zei

Je kijkt er niet zo vrolijk bij? Of is dat juist een blik die bij dit kapsel hoort.. stoer en mysterieus?

Vita zei

He! Volgens mij is de ene kant langer dan de andere?

Haha, het staat je geweldig, zeer dapper!

Caroline zei

Lef joh! Ik ben altijd van dat halfslachtige...juist ja, dat je van de kapper komt en geen hond ziet dat er iets anders is. Dit is moeilijk over het oor, euh, hoofd te zien! Staat u goed mevrouw!

Susy zei

Hey man, je bent praktisch káál.
Aan 1 kant.

Ilse zei

Ohhhhhh hoe stoer .... waarom kijk je zo boos of is dat je foto face?? ;)
Je lijkt Pat Benatar wel.....

sandra zei

Stoer! En het staat je goed. (ik ontlurk er spontaan van)

Nicoleke zei

Als je er wat vrolijker bij zou kijken ....?!
Tis niet mijn smaak, heel eerlijk gezegd. Ik vind het lef hebben!

NOVY zei

Toch fijn dat het meeste commentaar niet zozeer mijn haar betreft alswel mijn serieuze blik.
Joh, das gewoon mijn foto-gezicht! Ik sta altijd serieus op foto's.
Ik ben ook gewoon heel serieus. Van aard. Dat weet u toch.
Maar ik zal kijken wat ik kan doen,
een dezer dagen. (Zo snel zal het niet weer zijn aangegroeid?)
Ik ben er inmiddels al behoorlijk aan gewend, trouwens. Schrik me niet meer telkens het apezuur als ik in de spiegel kijk. Dit in tegenstelling tot de meeste bekenden die ik tegenkom. Die schrikken wel.
Nuja.

Cisca zei

Ik vind het echt heel leuk!!! Ik wil het ook. Denk ik.

pien zei

vet cool!

goed van je! [ik ga nooooit naar de kapper... brr]

en wat is er nu mis met dat prachtige oor?

Soes zei

Dan zouden mijn broers zeggen:"En? Wanneer maken ze het af?"
Ja.
Maar dat zeg ik niet hoor.
Ik vind het lef hebben.

Ik meen hier Photobooth van de Mac te herkennen?

Natasja zei

Ik vind het stoer. En helemaal jou.

Dus.

Natasja zei

Whoehahaha! Ik ben blij dat jij zo blij bent. Nu.

Nicoleke zei

hihi... leuk gepimpt!

sanneke zei

Hm. Ik weet niet of Henk bij het zien van deze aanblik nog zo'n zin in sex heeft. LOL

missvanham zei

Goeie foto's

Anoniem zei

Ik vind het goed hoor! Helemaal Novy! (Novy komt toch van noviteiten (lees; nieuwigheid)??? Dat klopt dan weer met het vernieuwende kapsel!)

haha!
Liefs muts Moniek

Door zei

Hahahaha, goed gedaan die fotobewerking!!

toaske zei

Ziet er gaaf uit dat kapsel. De make-up vind ik dan wat minder.