zondag 21 juni 2009

Santelli-girl


Klik

Ik ben helemaal geen huilebalk - integendeel zou ik willen zeggen - maar als ik mijn kinderen iets (anything) zie doen op een podium, dan houd ik het niet droog. Zo zat ik dus vanmorgen mijn tranen weg te slikken toen ik mijn dochter zag.....touwtjespringen. Ik bedoel maar. (Wordt dit nog minder met de jaren? Iemand die hier ervaring mee heeft?)

Naast touwtjespringen deed ze overigens ook nog een keurige radslag (ik wist niet eens dat ze dat kon, dus u begrijpt het al: weer snotteren) en ging haar eenwieler-act helemaal goed.



Van dit laatste heb ik ook nog bewegend bewijsmateriaal. Bo is het meisje dat van links komt.

video

10 opmerkingen:

gewebkijk zei

hahaha, dat fimpje..!
wat moet jij wel niet verschrikkelijk trots zijn.

ik doe het voorstel om liefde maakt blind voortaan te veranderen in moederliefde maakt blind... :)

NOVY zei

@Gewebkijk: moederliefde maakt kippig, in elk geval. :).

Madelief zei

Helaas ik kan je niet geruststellen: het gesnotter gaat niet over. Bij mij tenminste niet. Ik huilde zelfs tranen met tuiten toen vorig jaar de oudste en dit jaar de middelste opgebeld werden en hoorden dat ze geslaagd waren.. Ik hoop dat ik m'n emoties tegen de tijd dat ze trouwen onder controle heb, want ik schaam me nu al dood als ik dán ga zitten janken!

Lotte-Marijn zei

In 1 woord: GEWELDIG!!!!!

Lot.

Door zei

Nee, neem van mij aan; het wordt niet minder. Ik slik ook wat af met die koters hier.
Mooi logje!!

NOVY zei

@Madelief: Kwas er al bang voor.
@Lotte-Marijn: thnx laiverd
@Door:zoals ik ook al zei tegen Madelief: kwas er al bang voor....
@Gewebkijk, nogmaals: Het filmpje is nu beter. Ja..?

gewebkijk zei

zo is het filmpje super..! ;)

Ilse zei

Nee dat gaat niet over geloof me dus berust je er maar in.
Je blijft snotteren tot je dood bij alles wat je kind gaat doen.

Joeltje zei

Ik ben ook zo'n emotioneel incontinent wrak geworden. Ik zat net gewoon ook te huilen bij Extreme Home Make over. Hormonen, hormonen.
En van je filmpje moet ik ook huilen.

Tissue's anyone?

Cisca zei

Wat leuk!

Ik huil nooit. Behalve dan sinds ik moeder ben. Ik huil nu altijd. Behalve als ik werk. En slaap. Maar that's it.