zondag 14 juni 2009

Two short movies

Filmpje 1: Guess whom I ate a beschuitje with this morning

video


Tsja. En dan filmpje 2. Dat mij hoongelach van mijn lieftallige echtgenoot heeft opgeleverd.
Want ik ben dus zo iemand die de camera een slag draait, als het onderwerp daardoor beter in beeld komt. En dat dat dus wel kan met een foto, maar niet met een filmpje, dat heeft Henk me al heel vaak verteld weet ik heus wel.
Maar ja, hardleers hè.

Een Oscar voor de beste cameravrouw zal ik dus wel nooit winnen.
En een Oscar voor de beste film-stem ook al niet.
Goed. Leuk is het filmpje wél.
Kijk naar Klap eens in je handjes

video

15 opmerkingen:

gewebkijk zei

ik twijfelde tussen languit op m'n buro liggen, of alle stekkers uit mij klapjap halen enz... ;)

Ilse zei

Hahahahahhaha heel leuk enne idd nooit een camera draaien er zit een zoom op , je stem daarentegen is helemaal goed hoor.

Linda zei

Hahaha.
Volgens mij zit er in de Windows Movie-make-progje een optie/effect dat je de film een kwartslag kunt draaien... (heb ook wel eens een camera gedraaid).

Alhoewel dit geen stijve-nek lengte was gelukkig.

NOVY zei

Wel fijn om te horen dat jullie filmpje 2 kunnen afspelen. Dat lukt mij niet, namelijk. :).

Odette zei

Oh ja, zou een stunt van mij kunnen zijn. Maar filmpje 2 kan ik ook afspelen, en ze zijn allebei erg leuk. Odette

Nicoleke zei

Wat een scheetje is ze toch!

sanneke zei

Haha! Loïs eet liever beschuitjes dan dat ze in haar handjes klapt. :)

Door zei

Grappig! Mijn computer doet raar als ik filmpjes afspeel, ik krijg dan een heel raar geluid door de stemmen. Een soort rrrrrrrrrrrr!

Soes zei

Lief lief lief! Ik wil d'r knuffelen!!
En ik heb het ook al eens geflikt, om de camera te draaien.
Ik vond mezelf toen wel grappig.

Natasja zei

Whoehahahaha, ik lig in een stuip. Vind je het gek dat Loïs niet meewerkt als je niet verder zingt dan de eerste regel? Geen wonder dat ze niet meewerkt :-).

En: wat een schatje is het toch. En wat kun jij mooi zingen.

Esther zei

Lois! Lois! Klap nou in je handjes verd...! :-)

Cisca zei

Je weet het nooit hoor, met die Oscars. Misschien voor beste muziek? En dan mag je misschien ook nog wel optreden tijdens de uitreiking. Dat mogen alle genomineerden namelijk.

Ilse zei

Ik vraag me wel degelijk af wie jouw man is en hoe ie er uit ziet dus kom maar op met dat blogje over die man van je en foto of course ! enne 1 ding weet ik wel van hem: hij weet hoe ie een camera moet vasthouden;)

Jeanette zei

*grinnik*
leuk dat gedraaide filmpje
ik kan dat ook goed :0)
(misschien een vrouwending?)
ik zat op een rodelbaan vorig jaar, had ook t cameraatje aan, en bedacht toen ondertussen dat t mooier werd als ik m draaide...en toen ineens zo van, oeps, dat gaat niet, dus weer terug draaide...

Ja daar word je dus wiebelig van als je dat filmpje zou bekijken haha

Irene zei

Ik ken jou helemaal niet en Loïs al helemaal niet, maar ik heb je blog bij mijn favorieten gezet. Als ik jouw babietje zie, wil ik er ook nog wel een derde bij! (Maar ik vind mezelf te oud en zou niet weten waar ik met de troep uit de vierde slaapkamer heen moet :-()