dinsdag 12 mei 2009

'Ze kan het! Ze kan het!' riep ik hysterisch

video

10 opmerkingen:

Nicoleke zei

Haha! Zo eentje had ik vroeger ook. Leuk!

Natasja zei

Wauw, ze kan het echt! Ik ben plaatsvervangend trots....

Astrid zei

JAAAAAAAAA. Geniaal. Nu nog remmen? Of een bochtje?

En wat doen die mensen daarachter eigenlijk? Sorry, intrigeert me dan ineens, die staan met 2 zo aan dat kind te trekken.

NOVY zei

@Astrid: hihi, hockeyen..:)

Odette zei

Geweldig Bo, super gedaan
Odette

Cisca zei

Wow! Het is echt een circuskind!

Nicole zei

Zo zie je maar weer, eerst sta je al te juichen als je kinderen op twee wielen kan fietsen en later voor 1 wiel! Is dat niet echt het leven?!

sanneke zei

Oh, Bo, wat knap!

Astrid zei

OMG. OMG.
Hoezo blond. Ik dus. Want ik speel hockey. Ahum. Dus keek ik net nog maar eens. En had een heuse aha-erlebnis.
Ahjaaaa. hockey.

Nouja. Ik vind in deze het fietsen op de eenwieler VEEL knapper!!

Door zei

Applaus!