zondag 10 mei 2009

De score van moederdag (mijn achtste)

Dit is wat ik in mijn bed vond toen ik wakker werd:




Dit is wat er terecht kwam van de poging een moederdag-groepsfoto te maken:


met dank aan buurman Martin, voor de t-shirts


En dit is wat mij materieel ten deel viel:


- Lucky Fonz III van Henk en Loïs
- gedicht-in-hart van Merlijn
- dromenvanger van Bo
- presse-papier van Merlijn
- beautybox van Dr. Hauschka en Bo




(En dan te bedenken dat wij helemaal niet aan moederdag doen.)

8 opmerkingen:

Natasja zei

Wauw, wat een geweldige t-shirts! Doe mij ook zo'n buurman.

Hier ook flink verwend. Ik hoef de komende tijd niets meer zelf te doen!

Madelief zei

Gewéldig die shirts!
Ik zou ze er de hele zomer in laten lopen, als je op vakantie gaat.

Daan zei

Wat goed die shirts!

en fijn kado-en pakket!

Lucky Fonz is the man!

Toaske zei

Wat goed zeg die shirts. Hier hebben de meiden er een in de papa-variant!
Super zeg, zulke cadeaus terwijl je niet eens aan moederdag doet. Het cadeautje dat je in bed vond was natuurlijk het allermooist!

Nicoleke zei

Ziet er allemaal prima uit dacht ik zo!

Herma zei

Lucky you met die lucky fonz!

Door zei

Geniaal, die shirtjes!!

Cisca zei

Ik wil ook zo'n t-shirt. Alleen dan moet het zeggen: Dat zeg ik Cisca. En dan in kleine lettertjes eronder: Cisca heeft altijd gelijk.