woensdag 6 mei 2009

De maatschappij Het homohuwelijk, dat ben jij!

Toen ik vanmorgen de supermarkt uitstapte kwam er een nogal verwilderd type op me af.
"Jij!" riep hij met schorre stem, zijn priemende vinger angstvallig dicht bij mijn gezicht. "Het homohuwelijk, dat ben jij!"
"Het homohuwelijk? Ben ik?" herhaalde ik enigszins verschrikt, me afvragend of hij dit eventueel als compliment bedoeld had kunnen hebben.
"Ja! Het homohuwelijk! Een wáárdeloos, wáárdelóós homohuwelijk!"
Ah, zo.
Nouja, er zijn ergere dingen om voor uitgemaakt te worden, nietwaar?

10 opmerkingen:

Door zei

Wat is dat nou weer voor maffe opmerking?

MaMarije zei

*Huh?*
En met deze informatie kom je de dag dan wel weer door... als verwondering je hobby is.
Wonderlijke mensen met wonderlijke gedachtenkronkels ;-)

Ilse zei

Nou ja zeg. Ik snap hem niet. Ligt dat aan mij of is ie gewoon niet te snappen?

Nicolette zei

"t Is maar dat je het weet. Eh... of zou moeten weten ofzo... en dat wij het nu weten...
Snapt die man zichzelf eigenlijk wel?!

Daan zei

tuurlijk, heel logisch

Natasja zei

Sjonge, hier moet ik maar eens een nachtje over slapen. Misschien dat ik die leip dan wel snap!?

Anoniem zei

Ik zeg altijd maar; Nicht aergern, nur wundern.

Liefs Moniek

Nicoleke zei

Was ie erg dronken?

Vita zei

Ik dacht juist dat het iets was van Een Beter Milieu Begint Bij Jezelf. Maar homohuwelijk, dat kan natuurlijk ook.

Cisca zei

Snap je dat niet?

Het homohuwelijk, dat ben jij! Lijkt me duidelijk toch...