maandag 6 september 2010

Sinds Woodstock niet zo'n goeie tijd gehad


'Vraag me maar niet hoe het was want dan ga ik huilen,' hoorde ik mezelf vanmorgen een aantal keer zeggen, in de wandelgangen van de school. En dat is nog steeds zo'n beetje de heersende emotie. Want mén. Wat was het fantastisch. Wat hebben we veel gedaan en gezien en gevoeld en beleefd; ik moet het allemaal nog verwerken.
En wat zou ik ook moeten vertellen? Dat ik - na voor het eerst van mijn leven te hebben staan dansen op denneappels, diep in het bos, bij het sprookjesachtigste podium ever en vervolgens totaal uit mijn dak te zijn gegaan bij The Whitest Boy Alive - om half vijf 's nachts* op het strand bij een kampvuur zat en de maan zag, boven Terschelling? Die helemaal niet leek op de maan maar toch de maan was natuurlijk (want wat zou het anders moeten zijn) en dat ik toen bijna uit elkaar sprong van de wijn geluk?
Het dekt de lading niet!
So I'll let the pictures do the talking.

*met dank aan Anna-Maria zonder wie dit (net als vele andere dingen in het leven) niet mogelijk was geweest







En meer van dit (Island!): klik
En meer (crowdsurfing!): klik
Ja, en Bo dus hè, die werd reporter! Eerst voor de krant en later voor de televisie. En interviewde gewoon even heel cool El Pino and the Volunteers!
Edit donderdag 09-09: het filmpje is ineens verdwenen van youtube. Althans, er is een nieuw filmpje voor in de plaats gekomen, waar het interview van Bo is uitgeknipt. Het blijkt dat er geen toestemming was gevraagd/verleend om te filmen op de specifieke locatie van het kerkhof. Tsja. Gelukkig ben ik verslaafd aan het maken van schermafbeeldingen en heb ik dus tenminste de foto nog:

16 opmerkingen:

sanneke zei

Oh! Oh! The Whitest Boy Alive! Love it love love it! Ik doe nu pogingen niet jaloers te zijn, ik KON er echt niet naar toe en had zelf ook een magisch weekend, maar toch, wat was ik er graag bij geweest...

Herma zei

Het ziet er ongelooflijk leuk uit! En wat vind ik die Bo ook stoer met haar ik-ga-gewoon-door interview! Applaus! Zo doe je dat!

Nicoleke zei

Ik kan me dat dus helemaal voorstellen, dat je emotioneel wordt als mensen je vragen hoe het was. Echt.. als iets zó leuk is geweest!

Natasja zei

Het zit vast in Bo's genen!

inge zei

eh... ben je nu niet bang dat iedereen je gaat bellen? hahahahahaha wat tof dat het zooooooo veel meer gaver was dan woorden kunnen beschrijven =)

Toaske zei

Nou, ik zou dat telefoonnummer even van de foto verwijderen hoor. ;-)

Wat heerlijk dat het heerlijk was!!!

NOVY zei

@sanneke: ik heb ook zo'n idee dat jullie je ook goed hadden vermaakt...
@Herma: goed hè. Zegt de trotse mama.
@Nicoleke:ja, ik voel me ook nog steeds heel erg verwant met de 5000 mensen die het ook hebben meegemaakt :).
@Inge: Ach, Henk wordt elke dag al zo vaak gebeld, een paar telefoontjes meer merkt ie niet eens :).
@Toaske: niet nodig :) zie @Inge.

Susy zei

Ik wil een foto van jou en Quirk!

Jolanda zei

Het interview met Jan Soek is natuurlijk GENIAAL! Haha. Geweldig.

Rene zei

En weer krijg ik kippenvel!
Zoals Henk gister al zei: ik wil terug!

Judith zei

hahahaha eens zien of je man vaak gebeld zal worden..ik zu er niet eens opgekomen zijn als ik t niet t advies gelzen had om t eg te halen..hahaha nou ...ze laten hem vast wel met rust lijkt me.. maar wat een schietterende foto's zeg. dat moet gezellig geweest zijn!

dharson zei

Wat ziet dat er leuk uit zeg!

quirk zei

@ Susy: tss, zat je niet op te letten op twitter??
@ Novy: natuurtalentje, die Bo! Leuk kinderprogramma hebben ze daar ook hè? En fijn dat jij het ook zo leuk vond! :)
@ Sanneke: Jij. Moet. Naar. Dat. Festival. It has 'Sanneke' written all over it!!

Rene zei

video is verwijderd door gebruiker? :-(

NOVY zei

@René: Nah: het filmpje is inderdaad verwijderd. Op youtube staat ie nog, maar het stuk van Bo is eruit geknipt? WTF?

De Repel zei

Ik lees je laatste paar logjes: man oh man, wat een geweldige tijd heb jij gehad: je geluk spat van alle logejs af! Heerlijk voor je!