donderdag 30 september 2010

Method acting



19 opmerkingen:

sanneke zei

'Kan niet verdrietig'... prachtig.

Manon zei

Op kusjes van zo'n schatje zit ik altijd te wachten hoor.

Irène's wereld zei

Ach wat ZOET! :-)

gewebkijk zei

twee lekker(e)bekjes, en het is nog niet eens vrijdag... :p

Soes zei

Wat heb jij een leuke stem.

de Brassers zei

Wat is het toch een mooi meidje,

inge zei

leuheuk, zulke filmpjes maakten wij ook toen dievanmij nog kleiner was =) nu doet 'ie vooral boos kijken als ik in his face film hahaha ; )

NOVY zei

@Soes: ik vind mijn eigen stem altijd vreselijk als ik hem hoor, anders dan binnendoor. Maar dat schijnt menselijk te zijn?

Judith zei

leuk filmpje!leuk om jullie te leren kennen!

Toaske zei

Leuk zo'n filmpje. En jullie zwaaien sneller dan het licht lijkt het wel.

Wondelgijn zei

Ik zwaai even heeeeel hard terug!! *zwaai* *zwaai*!!!!

Door zei

Wat een gezellige, vrolijke hoofden!

Anoniem zei

Kusje terug!

Liefs Muts Moon

Susy zei

Héél leuk!

...maar wie is die hysterische vrouw daar rechts?

NOVY zei

@Susy: Geen idee. Maar weet je wat? Ik neem d'r wel mee. Eh...dan.

Susy zei

Lijkt me een topidee.
Voor de juiste balans.

De Repel zei

Hoe lieieieieieief! Te lief....meissie toch...mag ik haar eens leasen?

rudy kaals zei

süss!

quirk zei

Schattig hoor! :)