woensdag 14 april 2010

Maanziek

15 opmerkingen:

Judith zei

hahah leuk hoor. mijn zoontje is ook al zo geboeid door de maan en sterren..

Nicole zei

Mooie title, en een prachtige foto!

Nicoleke zei

Heb jij een kind met 3 armen?

NOVY zei

@Nicoleke: Ah, daarom kost het tegenwoordig zoveel moeite om haar luier te verschonen.

Repel zei

Oh oh, dat zijn serieuze problemen op die leeftijd! Maan is er niet....

En Nicole heeft gelijk: wat een prachrige foto!

The Dutchess (a.k.a. Tat) zei

Da's heel geen woordeloze woensdag, met al die woorden. Wel bijzonder, een kind met een voorliefde voor de maan. Een kind naar mijn hart!

tikje wit zei

Mooi tóch!? Hier ook een kleine met een Luna-tic ;-)

Door zei

Ik dacht precies hetzelfde als Nicoleke toen ik die foto zag! Haha

NOVY zei

@Door: ik moet echt mijn best doen om te zien wat jullie zien, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik weet hoe het zit met dat cape-je (keepje).

sanneke zei

Kindjes en de maan... Neeltje wordt ook helemaal enthousiast als er maar ze maar iets maanvormigs signaleert, rond of halfrond, maakt niet uit, als het maar een maan is. En de échte maan, die is allermooist natuurlijk.

Astrid zei

Dus die arm is echt heel raar. Ja. Maargoed. Dat heeft iedereen al gezegd. Verder is het gewoon superlief! En wat is ze mooi man! (zelfs met 3 armen)

Hier is het tegenwoordig iets met de zon. "oh kijk es. Het zonnetje is al wakker mama".

Jacq zei

Nog steeds blij met het keepje, Yvon, nu iedereen in je prachtdochter ineens een driearmig wezen blijkt te zien?

inge zei

wat een gave paarse eh, cape, lees ik? helemaal te gek. mooi kiend, mooie foto.
(maan ook mooi ; )

Toaske zei

Oh, wat kijkt ze prachtig en onbevangen de wereld in!

Repel zei

ps ik wil graag reageren op je laatste log maar ik blijf foutmeldingen krijgen....

sorry dat ik hier zo off topic bezig ben...