maandag 5 april 2010

The only way of being

De combinatie van een mezelf opgelegd blogverbod wegens werkdrukte, een tekening van Merlijn (over opa die ziek in bed ligt en wiens leven momenteel aan een zijden draadje hangt - wat niets hoeft te betekenen want hij heeft er minstens 13) en een muziekje dat het helemaal voor me doet op deze tweede Paasdag, heeft het volgende onzinnige 'filmpje' opgeleverd.
Sorry.
Mijn suggestie: kijkt u een seconde of tien naar de tekening van Merlijn en doe dan 3 minuten uw ogen dicht, om alleen maar te luisteren. Met uw gezicht naar de zon.


9 opmerkingen:

y zei

mooi liedje! van wie is het? mooie tekening ook! En sterkte met opa...

Nicoleke zei

Mmmm... *ik geniet*

repel zei

Wat een schitterend nummer. Maar ik vind de tekening eigenlijk nog mooier...

sterkte met opa

Toaske zei

Mooie tekening. Mooie muziek. Hopelijk gaat het helemaal goed komen met opa.

quirk zei

Jammer genoeg was er geen zon. Maar misschien vind ik hem wel mooier nog zonder zon. En opa's zijn taaie rakkers, maar toch sterkte!

Cisca zei

Het is niet zo heel onzinnig, hoor. Mooi!

rudy kaals zei

owja.. ane brun die zingt heerlijk! Zag haar in 2008 met Nina Kinert in Berlijn: super concert!

NOVY zei

@rudy kaals: http://novylooptover.blogspot.com/2010/02/opliftend.html

inge zei

hoop dat 't met opa goed komt, liedje draai ik al maanden. geweldig! mooie tekening ook =)