donderdag 22 april 2010

*

33 opmerkingen:

Lotte-Marijn zei

Oh neeee......:( Spijtig, het was een fijne man! Dikke knuffels, kussen en sterkte voor jullie <3

Wenz zei

Achut, dat is dus nog snel gegaan. :( Gecondoleerd, sterkte. Wat een lieve foto trouwens. Zo kijk je met een glimlach naar zijn leven, en dat is mooi.

ChoCho zei

veel sterkte

Nicolekebolleke zei

Hè.
Sjit.

Sterkte meis.

Esther zei

Hè meid. Nooit leuk. Sterkte!

Daan zei

sterkte, novy!

wat een prachtfoto

Frank zei

Sterkte.

Anoniem zei

Wat een mooie foto van jullie vader/opa.
Heel veel sterkte de komende tijd.


*Koester alle mooie herinneringen,
ze worden zo dierbaar.*

Heel veel liefs,
Muts Moniek

soes zei

Wat een aandoenlijke foto.
Sterkte voor jullie allemaal.

Yvonne zei

Sterkte

yvette zei

gecondoleerd, en veel sterkte.

Wat een lieve foto van opa trouwens!

Natasja zei

Dat is toch nog snel gegaan, zeg.

Gecondoleerd en een hele dikke knuffel voor jullie allemaal!

sanneke zei

Gecondoleerd allemaal.
En ach, hij was slechts 11 dagen ouder dan mijn liefste opa (maar hield het 11 jaar langer vol dan hij!).
Je hebt hem mooi vastgelegd.

Herma zei

Ach, dat is droevig nieuws. Gecondoleerd. Veel sterkte gewenst voor jullie allemaal.

Cisca zei

Pfff. Veel sterkte de komende tijd.

bien zei

Veel sterkte en nóg meer warme herinneringen gewenst, deze dagen..

Wat een geweldige foto..

Astrid zei

Jeetje, dat is wel heel snel gegaan. Wel een prachtfoto.
Sterkte!

Ri zei

Gecondoleerd.

Door zei

Gecondoleerd voor iedereen en heel veel sterkte met het afscheid nemen. Liefs!

Toaske zei

Ach wat verdrietig zeg. Heel veel sterkte, niet alleen nu, maar ook voor de tijd dat bijna niemand er meer bij stilstaat dat jullie iemand verloren zijn waar je veel van houdt.

quirk zei

Damn, sterkte!
Dat ie op 11-2 kwam en op 22-4 ging vind ik iets moois hebben, but that's just me and numbers I guess..

NOVY zei

@quirk: ja. nee. die had ik ook al. En dan is hij ook nog 88 geworden. 11x2=22x4=88.

Susy zei

Dag knuffelopa.

Succes Novylovy & family.

Scrapothekerin zei

Gecondoleerd...veel sterkte.

Judith zei

mooie foto! sterkte gewenst!

Brassers zei

Lieve allemaal, veel sterkte deze tijd.

Dikke kus Gera.

Limoentje zei

Gecondoleerd met het verlies. Veel sterkte voor jullie allemaal.

Knuffel.

Repel zei

En toen wist ik even niet wat ik moest zeggen behalve gecondoleerd meid. Je oop...

Heel sterkte de komende tijd....ik las je logje hierna ook. dit zijn zware dagen...

Jeanette zei

Gecondoleerd en veel sterkte allemaal.

quirk zei

Verrek, die had ik nog gemist!
Heel bijzonder.

Toet zei

Ach, helemaal gemist (ging pas teruglezen door je berichtje aan de huisjesverhuurder en dacht "rouwen"?) Gecondoleerd. Wat een mooi foto trouwens!

geert zei

Ik had even geen tijd, maar zie nu dat je schoonvader is overleden. Ik wens jou en de jouwen veel sterkte bij dit verlies.

inge zei

nog gecondoleerd.