donderdag 1 april 2010

21:30 Pathé Groningen



17 opmerkingen:

Astrid zei

IK.WIL.OOK!

inge zei

ik.wil.niet hahaha maar Kleuter keek mee toen ik de trailer aanklikte en dus keken we 'm wel helemaal. en Kleuter vond 'm 'leuk maar wel spannend' dus ik hoef lekker niet ; ) hahah

Herma zei

Fan tas tisch!
Ik wil absoluut ook, maar dan toch wel zonder kleuter, misschien. (nachtmerries! ÓFF WITH HER HEAD!! Brrr...)
Overigens vraag ik me altijd af: Whát was that Lewis Carroll on?? (en is het nog zonder recept verkrijgbaar?)

sanneke zei

Lief wil ook heel graag en ik ook wel, maar ik wil nog liever naar Zita Swoon in de Melkweg zaterdag en hij ook, dus ik denk dat dat 'm gaat worden dit weekend.

NOVY zei

@Herma: ik ga ook zeker zonder kleuter!
Oh. Ik heb ook helemaal geen kleuter.
Ja, what was he on. Tim Burton kan er ook wat van denk ik.
@Sanneke: ben ook naar Zita Swoon geweest! Maar dan 10 jaar geleden. Ja. Dus.

Cisca zei

Maar wat vond je er nu van?

NOVY zei

@Cisca: Vanavond, schat. Vanavond.

Anoniem zei

Dit belooft wat! Ik hartje Johnny Depp trouwens. LD'tje!

Liefs Muts Moniek
Ps.veel plezier vanavond!

Ri zei

Half 9. Dat ga ik niet redden. Hoop dat ik je uitndiging volgende keer eerder lees.

Veel plezier!

Von zei

Nou ja. Ik wil dus ook. Dus. Toevallig ga ik maandag naar Groningen. Alleen niet naar de film...

quirk zei

Ik vond hem wel een beetje tegenvallen. Hij is een beetje te Disney en er blijft te weinig van het verhaal over. Maar hij is qua beeld natuurlijk wel mooi en ik ben fan van de kat.

Nicolekebolleke zei

Ben héél benieuwd hoe ie was. Heb er nog weinig over gehoord en ik wil ook.

NOVY zei

Nou, ik heb me enorm vermaakt. Inderdaad @quirk: flinterdun verhaaltje, maar de uitvoering maakte alles goed. (zoals mijn vriendin na afloop opmerkte: 'Ze hebben dapper geknutseld.'
En die kat: die wil ik dus.

Wondelgijn zei

Was ie leuk???? Was Johnny leuk??? *zucht*

Nicole zei

Mooi dat oorspronkelijke plaatje er bij!

repel zei

oooooh! ik wil ook! hoe was de film? vertel!

Mammalien zei

Man en ik zijn er geweest (bij gebrek aan kinderen boven de 9), ik vond het supermooi gemaakt!