zaterdag 29 oktober 2011

Over een haantje de voorste, favicons en pompoensoep




Ha, ik was vandaag weer eens zo blij met mezelf! Eerst schreef ik drie artikelen - echt die rolden zo mijn toetsenbord uit (ook wel eens leuk) - en daarna maakte ik een favicon (u weet wel, zo'n pictogrammetje in de tab van een website) voor mijn blog, in plaats van het Blogger-icoontje.
(Ziet u hem? Of niet? Hij werkt (nog) niet in alle browsers.)
Of eigenlijk maakte ik er twee en kan ik niet kiezen. Welke vindt u het leukst?



Oja en we aten pompoensoep.
En ik deed creatief.
Ik maakte er zelfs een foto van die ik kan laten zien! Dat is leuk, want nu denkt u dat ik zo'n moeder ben die ook weet wanneer je kastanjes kunt zoeken en wanneer de bramen rijp zijn enzo.

15 opmerkingen:

sanneke zei

De rode. Zou toch mooi zijn hè, als je wist wanneer de bramen rijp zijn. Ik denk dat je voor dit jaar al te laat bent.

gewebkijk zei

*doet die wirte ook eens?*

gewebkijk zei

witte...

Susy zei

Wat zijn bramen?

Maar goed van je!
Eens kijken of ik morgen nog ergens een pompoen kan vinden.
Ben ik ook eens leuk!

NOVY zei

@Geweb: dat lukt even niet meer. (?)

Door zei

Dus dat heet een favicon! Jij allesweter. Ik kies voor de rode. Lijkt me leuk mens, Noraly.

Rosalie zei

Die rooie, die is het leukst! Ik moet ook weer eens een favicon, maar ik ben te lam om uit te zoeken hoe het ook alweer zat...

En ik ga even pompoensoep op mijn boodschappenlijstje zetten, hmmmm!

Pien zei

rood

Limoentje zei

De rode, zekers!
Pompoensoep had ik hier ook op het lijstje staan voor deze week. Wordt het weer weer voor; voor maaltijdsoepen.

Astrid zei

Rood.

En ik keek naar Susy's pompoen en maakte acuut ook een pompoen en nu blijk jij de grondlegger van al die pompoenmoeders te zijn. Wauw.

En je dochter heeft gewoon een krantenkop. Hoe gaaf is dat!

Tijmen zei

Ook rood. Of die foto.

Lehti zei

Wat ik nu weer flauw vind is dat dat faviconnetje verdwijnt als ik hier een reactie typ. Maar ik stem voor de rooie.

Zomaar drie artikelen?! Had jij soms ook een kruiwagen in de journalistiek op je negende?

Mij viel de bramenbloesem in het bos alleen op omdat die werd omringd door allemaal rijpe bramen.

Herma zei

Vanochtend werd ik twee keer gegrepen door de onstuimige bramenstruik die langs het pad naar Nona's school groeit. Er zaten geloof ik niet al te veel rijpe meer aan...
Maar hee. Die pompoen is tamelijk briljant.
Hello, wien!

Iben zei

Ik vroeg me al af van welke macrobiotisch verantwoorde moeder die gekke Susy toch dat pompoenenidee zou hebben.
Maar jij bent het gewoon.
Gerustgesteld. De aarde is nog rond, ik kan rustig slapen.

Olive zei

Laat Augustus.
Bramen.
Rijp en eetbaar vanaf de plant.

Een jeugdherinnering langs een veldwegeltje.... vandaar :)

Oh. De rooie.