zaterdag 1 oktober 2011

Indian Summer Party



Vandaag vierden wij het verjaardagsfeestje van Merlijn, die op 12 juli jarig was. Toen was het hartje zomer; vandaag - 1 oktober - was het gek genoeg warmer.
We gingen naar het zeeaquarium in Delfzijl, maar omdat dat eigenlijk best wel heel erg dodelijk saai was, stonden we na drie kwartier weer buiten en gingen zwemmen in de Eems.
Waar we (Henk en ik bewust, de kinderen waarschijnlijk onbewust) afscheid namen van de zomer.

Moeilijk om foto's van een kinderfeestje te laten zien, maar hier een paar redelijk anonieme sfeerplaatjes:


Nouja, okee, en eentje dan van mevrouw stekelrog, met haar leuke gezichtje.

12 opmerkingen:

Terrebel zei

Van harte gefeliciteerd! En een heerlijke sfeer-rapportage! Dat laatste plaatje met die grijns maakt het helemaal 'af'....Fijne zondag!

Limoentje zei

Leuk feestje zo te zien & te lezen. Groot gelijk hadden jullie; wie wil er nou in een aquarium lopen als je buiten lekker kunt zwemmen?
Laatste foto is geniaal!

Trudy zei

Van Harte! En wat een geluk he, zulk mooi weer!!

sanneke zei

Maar... hoe zit 't nou met 't verhaal van 't vergeten kind?

NOVY zei

@Sanneke: oh, ik overdreef een beetje natuurlijk. :)

sanneke zei

*leest profiel nog even door* Oh ja, chaoot, flapuit, overdrijver...

En dat een beetje in bikini rondhangen bij het water, dat ging ik vandaag ook maar eens doen.

Nicoleke zei

Heerlijk!

En mevrouw Stekelrog heeft volgens mij haar lippen laten opspuiten.

Herma zei

Neejoh gekkie, niks afscheid van de zomer. Hij is nu pas begonnen!

Susy zei

Ik vind die bovenste foto zo mooi.

LEHTI zei

Wat Susy zegt, die bovenste foto is echt erg mooi.

Blijf jij nog maar even aan de broekspijpen van de zomer hangen, dan blijft ie misschien nog wat langer.

Wij bouwden zaterdag zandkastelen bij 't Zand. En morgen kunnen we weer naar het strand. De school is dicht en ik heb vrij genomen! :-)

NOVY zei

@Susy en Lehti: Die bovenste foto vind ik ook heel mooi. En griezelig ook een beetje: daar loopt een meisje van negen jaar.

LEHTI zei

Dat vermoedde ik al een beetje, van dat 'griezelig'. Toch hoop ik dat gepaste trots overheerst.