maandag 8 maart 2010

Taarse vies!

Terwijl ik zit te wachten op een vijftal telefoontjes (van huisarts, wanbetaler, opdrachtgever die me informatie moet verschaffen over te schrijven advertorial, adviesbureau voor de startende ondernemer, mijn moeder) denk ik: kom, ik zet even een spetterend filmpje op mijn blog.



Zo mogelijk nog leuker, maar jammerlijk net niet op het filmpje, was dat ze vervolgens volledig over de flos ging toen ze de modderspetters ontdekte. Módder, op haar lievelingslaarsjes!
('Taarse vies! Taarse vies! Ooooh, taarse vies!'
)


Bonus: een tweetal plaatjes in de categorie 'Mag dat?'



Edit 14.00: dokter belde. "Niets verontrustends. Ijzer beetje laag, witte bloedlichaampjes beetje hoog (daar doelde assistente op) maar alles binnen de marges. Advies: voorlopig aankijken, zorgen dat ze goed eet en goed slaapt. Bij hernieuwde twijfel naar kinderarts."
Volgens mij is Bo gewoon hard aan de lente toe. Net als ik.

10 opmerkingen:

Herma zei

Zo dicht was ik er ook op gaan zitten. Wat wil je ook met zo'n miniatuurschermpje.... tssss.

Natasja zei

Koop dan toch ook een fatsoenlijke TV :-)!

Is dat filmpje gemaakt met de ai-ai-ai-phone?

inge zei

kindjes, laarsjes, plassen. en dan filmen. half joetjoeb staat er vol mee hahaha (ook met die van mij hoor ; )

wat een gave tv en wat een gaaf kastje. en aangezien het me ook een aardig gaaf kindje lijkt, zeg ik, ja, dat mag.

Esther zei

Wat een opluchting, je was echt bezorgd toch? Ik denk dat je gelijk hebt: de winter duurt gewoon te lang.

Cisca zei

Mag ze niet hier komen logeren? Voor een paar nachtjes? Want ik vind dr zo schattig...

NOVY zei

@Herma. Ja. Ehm. Ja.
@Natasja: Nee, mijn ai-ai-ai phone kan niet filmen. Dat kan alleen de nieuwste versie.
@Inge: Niet origineel? Ik? Nuja. Ik heb dan wel een gaaf kindje.
@Esther: Ja. Nee. Ik was niet echt ongerust. Maar ben wel blij dat er niet stiekem iets engs was. Ik hoop wel dat die buikpijn nou eens minder wordt. En de winter duurt echt te lang.
@Cisca: Ehm. Nou. Ehm. Ja...? Maar mag ik haar dan wel komen brengen?

Mima zei

Voor 1,59(!) kun je app Qik aanschaffen bij de appstore. Werkt vrij goed op mij 'stokoude' (eerste generatie) iPhone. Proberen is zeker de moeite waard. Nee ik heb geen aandelen bij Qik, maar ook geen zin om een nieuwe iPhone aan te schaffen.
Beeldig filmpje trouwens met die stampende voetjes onder zo'n stralend koppie!

Joeltje zei

Hahaha..en wij maar denken dat we, als we eenmaal ook zo'n platte teevee hebben die dan verder weg op 't kastje kan staan..die veilig is voor T. Boy, where we wrong.

Fijn dat het vooralsnog niks verontrustends is met Bo. Toe aan lente, ik ook!

repel zei

Ooooooh dat is het nieuws waar ik op hoopte! Ben je al opgelucht of moet er eerst nog meer ongerustheid wegvloeien uit je lijf?

Gisteren scheerde zon bij ons de huiskamer in en zag ik onze tv: het lijkt wel alsof onze kinderen denken dat het een touch-screen is! Zoveel vingervlekken op dat ding!

Door zei

Pfff... gelukkig maar. Hoop samen met Lois dat de lente gauw komt en ze haar taarjes kan verruilen voor sippers.