zondag 20 mei 2012

Loïs 4t haar verjaardag

Zo zeg.  Mijn dochter wordt morgen vier. En dat is best gek, aangezien ze pas vorige week werd geboren. (Time flies, when you're having fun?)
We vierden het feest vandaag al. En wat boften we met het weer! Ik weet niet hoe het in de rest van Nederland was, maar hier was het zomer. En het was een dag vol hoogtepunten; Loïs kreeg van ons een fiets en kon er meteen op fietsen, ze kreeg een zelfgemaakte Pippi Langkousjurk van klik en een zelfgemaakt Pippi Langkouslampje van klik (o wat fijn dat we allemaal van die kunstenaars om ons heen hebben; hoeven we zelf niks te kunnen) en er was taart en er kwamen een heleboel leuke mensen en nouja, allemaal dingen die een heel saai logje opleveren.

Foto's dus maar.











10 opmerkingen:

Tijmen zei

Ah. Als ik je goed begrijp, wordt Koosje Jans morgen of overmorgen alweer vier...

Maar wat een topdag voor Loïs' verjaardag! Helemaal goed!

sanneke zei

Dat heb je goed, Tijmen. En het was een fijn feest, Ief! Veel plezier morgen op haar echte verjaardag.

NOVY zei

Klopt, Tijmen. Hoewel bij eerste kindjes de tijd nog net iets minder snel lijkt te gaan.

Ri zei

Met zulke lieve vrienden en het heerlijke weer van gister moest het wel een topdag worden. Nogmaals van harte.

Nicolekebolleke zei

HEERLIJK hoor, die foto's.
Die mooie Loïs...

Susy zei

Aaaah, wat mooi. Vier verdomme. Dat heeft dan iets met school te maken, ook hè?

En zo'n jurk moet ik ook!
Voor Olivia! Voor mezelf!
Of voor Tijl.

Terrebel zei

Wat een prachtige feestjurk, zeg!

Lehti zei

Ik had geen jurk en geen fles wijn, maar ben blij dat ik er bij mocht zijn.
En vier dus zeg je, maar maar....dan gaat je kleine meisje naar school! Ik kan me daar dus helemaal geen voorstelling bij maken. Ze hoort zo helemaal bij jou of zo.

Nurse Martens zei

De perfecte jurk voor de jarige! Gefeliciteerd

Daan zei

Ik hou van Lois!!
en van 4 jarigen, ze zijn leuk!