zaterdag 21 januari 2012

Je moet geen foto’s van jezelf in bikini op facebook zetten

Je moet geen foto’s van jezelf in bikini op facebook zetten, dat kost je vrienden. Dat las ik gisteren ergens. Want als je jezelf in bikini laat zien, dan ben je kennelijk heel blij met jezelf. En dat hoort niet hè, blij zijn met jezelf.

Dan moet u het volgende stukje maar even overslaan, want ik was ook weer eens heel blij met mezelf. Haha.
Ik maakte namelijk vanavond een erg leuke twittergrap. Vond ik zelf dan.
Ik keek naar #tvoh, gezellig samen met mijn timeline, toen iemand iets twitterde over Chris Hordijk – en dat dat toch geen goede artiestennaam was.
En toen typte ik: Straks heet hij Chris Clark, let maar op. #LisaLois #tvoh
Nou, en dat vond ik dus zelf zo grappig hè, ik schaterde hardop. En ik dacht natuurlijk ook dat mijn tweet zou inslaan als een bom, en tienduizend keer geretweet zou worden enzo, maar nee. Dat dan weer niet. Een enkele 'haha'. Geloof ik. Maar ja.
Het was ook wel een beetje sneu. Moet u zich voorstellen: Een vrouw, alleen in de kamer, met de televisie aan, een laptop op schoot en een man die gestrand is op station Zwolle (omdat het vanavond blijkbaar een goede avond was om voor de trein te springen; 3 aanrijdingen met personen, zo’n beetje tegelijkertijd, in Nunspeet, Meppel en Emmen. Raarr.).
Die dan een uur lang om haar eigen grapje zit te grinniken.
Haha.
Lois en Clark.

:)

Trusten.

9 opmerkingen:

PIKE zei

Haha, ik hou daar van! Lois en Clark!

sanneke zei

Ik word moe van mensen die niet blij zijn met zichzelf. Dus. Ga rustig in bikini op facebook en lach om je eigen grapjes. Ik was al wel een tijdje klaar met #tvoh, dus ik keek niet mee en had geen idee wie Chris of Lisa Lois is. Je maakte dus vast een wereldgrap, maar hij was niet helemaal aan mij besteed.

LEHTI zei

Snap er echt helemaal geen jota van. Lois, Clark, tweet, retweet, twitter.
Twiet, Twiet, zeg ik dan. Erg leuk als mensen in staat zijn om zo'n lol in hun eentje hebben. Wel balen van die vent van je, die vastzat in Zwolle. Zucht, woonde je maar vast dáár ....(sorry, dit moest even)

Manon zei

Ik ben blij dat je af en toe zo blij bent met jezelf. En for the record: ik vond 'm echt grappig.

Susy zei

Nouja. Hij was natuurlijk helemaal niet zo grappig maar dat is niet erg. Ik wéét al dat je leuk bent.
En ik maak ook regelmatig grapjes die ik alleen leuk schijn te vinden. Sneu.

Maar nu moet ik hier snel weg.
Even wat foto's hier en daar verwijderen....

Sannah zei

Hij is wel erg grappig.
Maar dat had ik in dit logje pas door toen je 'm aan 't eind uitlegde ... dat dan weer wel.

Nicolekebolleke zei

Ben blij dat je blij bent met jezelf!
Dat kunnen er niet veel zeggen... das pas triest.

Enne... je hebt betere grapjes gemaakt hoor.
Dat wel.

Tijmen zei

Een dag niet in bikini om jezelf gelachen is een dag niet geleefd.

NOVY zei

Je wil hiermee toch niet impliceren dat ik er belachelijk uitzie in bikini hè?