woensdag 20 april 2011

Ik kan altijd nog aan de slag als fietsmonteur. Een prettige gedachte.


Wist ik veel dat zo'n fiets in een doos, nog niet volledig geassembleerd, wordt afgeleverd. Nee; ik kocht de fiets tenslotte niet bij Ikea.
Maar zoals u weet draai ik mijn hand nergens voor om. Ik sleepte alle onderdelen naar buiten, rommelde wat in de gereedschapskist, ging voortvarend aan de slag en voila, vier uur later: een heuse oerdegelijke maar oh zo coole omafiets voor onze belachelijk grote dochter.
Ok. Met een klein beetje hulp van een buurman en zijn sleutel 13.
Maar toch.



(Dit was overigens al vorige week. Maar met terugwerkende kracht bloggen, dat kan best vind ik.)

14 opmerkingen:

sanneke zei

Ik dacht al, waarom heeft het kind in vredesnaam een vestje aan, het was 25 graden! Maar je blogte met terugwerkende kracht. Wat jij natuurlijk kan, net zoals je fietsen kan monteren. Ik had het kunnen weten, zoals je man al zei: jij kan dit... en meer... :)

Zuster_Klivia zei

Há! En dan blijven zeggen dat vrouwen niet handig zijn. Tsssss....

Cyriel zei

Fijn dat ze het voorwiel los leverden en niet het achterwiel... :-)

NOVY zei

@Cyriel: Dat vond ik ook.

de Brassers zei

Gaan jullie binnenkort allemaal op een rode fiets door de stad?

Manon zei

Haha, dat is was ook het eerste dat ik dacht: gelukkig zit het achterwiel al wel vast :-). Maar evengoed berenstoer van je!

Herma zei

Ja, Stoer. Nee, met terugwerkende kracht bloggen is m.i. heel niet bezwaarlijk. En Oja, de sleutel dertien. Ook mij is hij al eens onder meewarig hoofdschudden aangereikt. (alsof iedereen maar een volledige fietsreparatiewerkplaats in zijn dan wel haar gereedschapskist moet bewaren)
Kortom: mooie fiets, well done!

Pien zei

Ha tof dat 't je toch nog zelf gelukt is! De aanhouder wint!

Door zei

Was het te doen? Ik moet nl. ook zo'n fiets, maar dan een zwarte voor C. Maar de kleur zal voor het monteren wel niet uitmaken:-))

Cisca zei

Jee zeg, die twee middelste foto's zijn echt oer-Hollands. Ik krijg er gewoon een heimwee krampje in mijn buik van!

DharSon zei

Stoer van je!! Ik vind het een kriem om te doen.

Terrebel zei

Razend knap van je! Ik moet altijd een weekend uittrekken voor dat soort klussen en ben daarom blij met een reuze handige zoon in huis. En je blogt gewoon wanneer jij dat wil. Niets mis mee.

ChoCho zei

Dat heb je goed gefixt ;-) en dochterlief ziet er heel trots uit :-)

Nicole zei

Hij is wel prachtig gelukt zeg!