dinsdag 9 februari 2010

When I am king you will be first against the wall

Dat zinnetje heb ik vandaag ongeveer 5736 keer gezongen.
Gebeurt altijd na het beluisteren van Paranoid Android, dan blijft dat zinnetje hangen.
Ik weet niet precies wat het is met dat zinnetje. Waarom het zo'n lekker zinnetje is. Want ik heb niet echt per se wat met de inhoud. Het is niet zo dat ik er heimelijk van droom iemand tegen de muur te zetten. Dat is het niet. Maar toch is het een lekker zinnetje.

Ja.
U merkt het al weer: nog steeds weinig inhoud.

En wat Cisca al zei in een reactie op mijn vorige stukje: altijd fijn, een youtuubje, als je het even niet weet.
Ik doe er gewoon nog een.

5 opmerkingen:

Cisca zei

Zeg, dat was CisCa hoor, die dat zei! ;-)
En ik sta er nog steeds achter.

NOVY zei

@CisCa: tzal nooit meer gebeuren.

Joolz zei

Ik ben helemaal wég van Karma Police. Daar houd ik het gewoon niet droog op. Maar dat komt ook omdat het eerste nummer was wat ik in de auto hoorde nadat mijn moeder was overleden. Dan loop je dubbel leeg.

Door zei

Hé, wat is er met je? Dippie?

Anoniem zei

I kinda have been expecting this in a way...
But I reali dun think da world is going to end...start a new era maybe but the world is not ending.
That's not gonna happen till a thousand years later! Ok, I'm not sure bout that either but that's not the point! The world's not gonna end! Full stop!
[url=http://2012earth.net/planet_nibiru_2012.html
]new world 2012
[/url] - some truth about 2012