maandag 12 november 2012

Webwiki weet het

Ik kwam vandaag mijn weblog tegen op webwiki, met de omschrijving:
'De website novylooptover.blogspot.com gaat over de onderwerpen: Novy, Blog, Loopt en Novylooptover. Novylooptover.blogspot.com is enigszins bekend en staat voor Novy loopt over.'

Nou, geen speld tussen te krijgen eigenlijk. Ik reken het goed.

Over de vergelijkbare websites moest ik even wat langer nadenken, maar ik denk dat ik het nu snap.

Mijn blog houdt precies het midden tussen de Volkskrant en p.isk.ut.nl.






10 opmerkingen:

sanneke zei

Goh.

Tijmen zei

Goh. +1

sanneke zei

Enne, tja: 'santenkraam.wordpress.com biedt informatie over de begrippen Santenkraam, Word, Door en Opgeslagen. santenkraam.wordpress.com, santenkraam is enigszins bekend in Nederland.'

NOVY zei

Haha, nee dan was mijn omschrijving toch accurater.

sanneke zei

Wel lief dat Door er zo met naam en toenaam in genoemd wordt.

LEHTI zei

Snap niks van die site. Zal wel geld opleveren. En wat ook apart is. Jouw Ip-adres en het mijne schijnen beide ook te worden gebruikt voor een zekere L.a Muse s'a.muse
Amusant

Astrid zei

keitof dat je nu weet dat 'klinkenberschoenen.nl' vergelijkbaar is met jouw log. Zo. Nou.

Ik denk dat ik mijn log ook maar eens ga toevoegen. Hmm. Nee. Toch niet. Wie voegt er in godsnaam logs aantoe dan???

NOVY zei

@Astrid: dat van die bergschoenen is natuurlijk omdat een van mijn onderwerpen 'loopt' is. :)

Door zei

@Sanneke ja dat vind ik ook:-)

Even webwiki'en....

Anoniem zei

Andre Johnson White Jersey axiotakix
Brandon Marshall womens Jersey axiotakix
Marshawn Lynch Jersey Women's axiotakix
http://www.nikechicagobearsshop.com