donderdag 12 juli 2012

Negen


Negen is hij. Onze stoere saxofonist, die vandaag zijn eerste voorstelling gaf op de muziekschool.
Om vijf uur; op hetzelfde tijdstip als waarop het eerste schoolfeest van Loïs begon. Gelukkig heeft Loïs een grote zus, die haar het eerste uur wilde chaperonneren op het feest, terwijl Henk en ik het optreden van ons jarige jongetje bijwoonden.



De straatmuzikant in de voorstelling

(Ondertussen: hamster op Beestenfeest)

Ik las net nog even terug, het verhaal over zijn geboorte, dat ik vorig jaar op zijn verjaardag schreef.
Pff, zitten we er nu toch een stuk relaxter bij.
(Het was trouwens wel een stuk warmer, negen jaar geleden)

7 opmerkingen:

Herma zei

gefeliciteerd!

LEHTI zei

Kijk, zo hoor je nog 's wat, meer dan op zo'n beestenfeest. ;-) Van harte!
Onderaan het logje zag en las ik -toevallig?- Merlijns slaperige koppie met gitaar op schoot. Dat was op zijn zevende verjaardag. Ook mooi. Je hebt een talentvolle en bijzondere zoon.

Cisca zei

Mag ik volkomen inspiratieloos, maar niet minder oprecht, gewoon even hiep hiep hoera schrijven!

The F Girl zei

Gefeliciteerd. Cool, een saxofoon. Één van de mooiste instrumenten, vind ik.

de Brassers zei

Gefelidepeli met jullie grote zoon. Drie jaar geleden zaten we in Frankrijk....

Jacq zei

Wow, die is cool! En jarig. De kleine tovenaar wordt groot.

Anoniem zei

Saxofoon: Mooi man(netje)!!
Wat heb je toch mooie exemplaren voortgebracht, yv! (en Henk, ook niet onbelangrijk in deze)

Geniet van deze jarige tovenaar.
Liefs Muts moon