woensdag 20 juni 2012

Nurse Jackie

Het is niet zo dat ik me de illusie maak dat u mijn tips opvolgt.
Zo ging u vast niet op mijn aanraden naar de film Melancholia toen die draaide en ik denk ook niet dat iemand op mijn aanraden De Geschiedenis van de Liefde van Nicole Krauss is gaan lezen. 
Wat echt heel jammer is, maar dat terzijde.
Ik doe het zelf ook zelden. Tips opvolgen. Of het moet al heel makkelijk zijn, dat ik gewoon ergens op kan klikken ofzo. Anders gaat het gewoon het ene oor in en het andere weer uit.

Maar deze tip kan ik u gewoonweg niet onthouden.
Ik heb een nieuwe verslaving. Ze heet Nurse Jackie.
Zo. briljant.
Echt, als u enigszins van Grey's Anatomy en/of House houdt - of beter nog als u Grey's Anatomy en/of House leuk vindt, maar toch nog wat mist - wat meer 'diepgang' en zwartere humor - dan MOET u Nurse Jackie zien, op DVD.
Moet, ja.
Echt.
Echtechtecht.





3 opmerkingen:

LEHTI zei

'De naam van de vader' was (terecht) verplichte kost, 'Millemorti', ben ik in bezig en wat ligt er naast mijn bedje? 'Het oog van de Engel', en toevallig óók 'De geschiedenis van de liefde' (nee, díe is niet van jou). Dus Jackie laat ik even voor wat ze is. Maar verder moet iedereen Novy's aanraders lezen en zien. Echtechtecht. Moetmoetmoet.

Herma zei

Ik moet ineens denken aan die ziekenhuisverhalen die we een tijd geleden hebben zitten uitwisselen.
Maargoed, nurse Jackie is niet -in nederland- op tv! Verklaart waarom ik haar niet kon vinden. Dvd dus? Doendoendoendoen? Echtechtwaar? Sjee. Nou, vooruit dan maar weer. Ggghhh.

clair1991 zei

Ik lees alleen maar als het ook ik luisterboek aanwezig is.. momenteel lees ik Corine Hartman, een Nederlandse detective schrijfster. Daarna begin in aan de Acht van Katherine Neville.....doktersromans, ziekenhuis verhalen zijn niet zo aan mij besteed. Streekromans ook niet <3