zondag 29 april 2012

Un appartement près de la Tour Eiffel

Als u me zoekt de komende dagen, dan woon ik hier.
Daar bij die A.
En dat ding daar rechts, hee is dat..is dat niet...?




Goh. Das best dichtbij.
Moet u zich voorstellen: dan gaat 's avonds het licht aan op die Eiffeltoren.
Volgens mij hoeven we daarna nooit meer een kerstboom.


Morgen gaan we trouwens eerst nog naar Spijk. Ook een soort Parijs, maar dan anders. Bo moet er optreden met de jonge talentengroep van circus Santelli. Dus vieren we Koninginnedag in Spijk.
En daar krijg ik eigenlijk een heel warm en wollig Oud-Hollandsch gevoel bij.

Au revoir!

10 opmerkingen:

Tienke zei

wauw Parijs! vergeet niet naar het graf/mausoleum van Napoleon te gaan. Bob nam me daarmee naartoe en later dacht ik,wat maf zeg, vast een belangrijk iets voor hem. hij hield veel van Napoleon en vond het jammer dat de slag van waterloo verloren was, anders hadden we nu frans i.p.v. nederlands gesproken ! dome des invalides. later , na zijn dood,had ik een droom dat ik hem daar zag en kreeg een dikke knuffel en dat maakte veel goed.Ook eten in de Rue de Moeffetard was important to him.love( ik droomde gisteravond in het frans)

Terrebel zei

Bon voyage!

Elise zei

Knippert ie nog elk uur met van die stroboscopen? Ik heb er de laatste keer niet op gelet, eigenlijk. Dan kun je je lol op, hoor. #disco

Maar veel plezier. En ik had al 'Rue Mouffetard' tegen je geroepen, toch? :P

Cisca zei

Jaah, gaaf zeg!

Daan zei

Aurevoir, jullie luckypikkies, heel veel plezier (en als je heel goed zoekt staat mijn naam op de Franse toren, he ha! Delaunay :-)

en ooooooo dat zwembad....
loveloveloveParis!!

maak maar heel veel foto's

x

NOVY zei

@Tienke: zusje! Ik ga zeker naar het graf van Napoleon (Henk wil naar Jim Morrisson namelijk). Ik zal even salueren (Haha, moet meteen denken aan jullie katten: Nappie en Josephine). Rue de Mouffetard staat ook op het lijstje.
X

@Elise: stroboscoop joh? Oh.
@Daan: Ga ik doen, dat met die foto's. :)

Irène zei

Très très bien!
'Veel plezier' op z'n Frans. :-)

nicolekebolleke zei

Heel. Erg. Cool.

Ben benieuwd wat jullie daar weer allemaal gaan meemaken... :)

Door zei

Superbe!! Vertel me eens hoe jij die trein hebt geboekt en vooral hoe dat zo goedkoop mogelijk kan! Heel veel plezier!!

Wondelgijn zei

Niet slecht.... helemaal niet slecht zelfs.... Toplocatie!!