maandag 14 februari 2011

Kort nieuws

En omdat het Valentijnsdag was bracht mijn man mij vanmorgen koffie en versgeperste jus d’orange op bed.

Oh nee, haha, dat doet hij iedere dag al.

Opnieuw.

Omdat het Valentijnsdag was stond er vanmorgen een vaasje met een zelfgeknutseld (......WTF?? Knutselen? Om kwart over zes ’s morgens??) bloemetje op het dienblad tussen mijn koffie en jus d’orange.









Oh. En trouwens. Herinnert u zich deze nog?
(Nee? klik)
'De Trui', afgelopen weken veelvuldig en met veel plezier gedragen door Bo, is opnieuw in de droger terechtgekomen. (Waarschijnlijk omdat ie zo klein was geworden dat ie zich had verstopt in een kussensloop.)

Gelukkig hebben we meisjes in verschillende maten hier.









16 opmerkingen:

Henk Mekkring zei

Dusss.. ik ben gewoon dom als ik een trui in de droger doe en jij hebt pech omdat ie zich verstopt heeft??

NOVY zei

@henkmekkring: Ja. En jij bent lief.

Henk Mekkring zei

@novy jij ook.. Valentijn..

NOVY zei

@Henkmekkring: zit je mijn reactiebox nou te spammen?

NOVY zei

@Henkmekkring: je bent trouwens een hoekje vergeten weg te knippen.

Henk Mekkring zei

*zitten naast elkaar met elk eigen macbook*

Door zei

eh.. mag ik even tussenbeide komen? Ik vind dat @HenkMekkring dat goed doet, iedere ochtend. Daar kan @liefvanDoor nog een puntje aan zuigen. Maar ja, die is dan weer goed met drogers.

Daan zei

o proest die trui! en nog een keer, hihi

Irène's wereld zei

't Zal mij benieuwen we #detrui gaat dragen na de volgende droogbeurt. Barbie?

En dat ietwat slordige hoekje @Novy... Een gegeven bloem mag je niet langs het blad kijken!

sanneke zei

Die bloem, dat is DE bloem natuurlijk (even met de schouders naast elkaar gaan staan met de ruggen naar de spiegel, omkijken en dan weet je het wel weer). ;)

NOVY zei

@Sanneke: scherp

Astrid zei

Die conversatie tussen henk en jou hierboven vind ik nog genialer dan die bloem.

Nog 1 keer wassen en je moet een baby maken om de trui nog te kunnen dragen.

NOVY zei

@Astrid: Ja, of barbie dus.

Manon zei

Of je druist tegen je principes in en koopt alvast een BabyBorn.

Nicolekebolleke zei

Goed.
Ik ben even blijven hangen bij elke morgen koffie en verse jus op bed.

Ik stuur dit logje even door naar mijn lief!

Nicolet zei

jeetje elke ochtend! Dus gewoon altijd valentijn daar in huize Novy. Hier niets van dat alles (hoeft ook niet hoor). wij ontbijten zelfs zelden samen. meestal alleen in het weekend.