zaterdag 11 april 2009

Lekker slim

Het klinkt als een dieetproduct van Sonja Bakker, maar nee, het is RTL's antwoord op de Nationale IQ-test.
‘Lekker Slim is een quizprogramma over het inschatten van vrouwen door mannen. Bekijk een preview van Lekker Slim. Kwaliteit en geluid: niet top! Maar je hebt wel als allereerste in Nederland de primeur, RTL 5 is zelfs nog bezig met het monteren van het materiaal!'

Kijk, huiver en beleef een heel nieuwe dimensie van het begrip kromme tenen:




OMG!
Is dit echt echt?
Springt Ralph Inbar Frans Bauer dadelijk tevoorschijn, als ik dit filmpje heb geplaatst?
Heeft Bridget Maasland met het kind ook haar laatste restje dignity uitgepoept?
Wat - om in de stijl van de quiz te blijven - denkt u? Weten de vrouwen in Nederland dit programma te waarderen?

9 opmerkingen:

Natasja zei

Had de trailer vrijdagavond al gezien. En vriendelijk doch beslist bedankt voor the real thing. Tenenkrommend, kan niet anders zeggen.

Vita zei

Ik was geloof ik een van de weinige zwangere dames die dat Amsterdam Zuid gedoe totaal niet trok, hoe hard er ook geroepen werd dat het juist allemaal als een grap bedoeld was.

Vind Bridget M gewoon stom. Zal vast onderlinge vrouwen competitiestrijd zijn of zo, maar eh... Jammer dan :-)

Fijn weekend!

Joeltje zei

Ik heb dus een hékel aan Bridget. Dus ik ga niet kijken. Dat bevestigd alleen maar. Domme koe. Dat is het beste woord.

Pardon.
Dat zijn de beste woorden.

Voordat ik hier dadelijk door een taalpurist word aangevallen.

Door zei

Ik zag ook alleen een voorstukje en vond het vréselijk!

Cisca zei

Ik denk dat ik zojuist heb besloten om nooit meer terug te verhuizen naar Nederland...

Soes zei

Sorry. Ik heb hem met 1:05 uitgeklikt.
Ik trek die shit niet.

NOVY zei

@allen: Nou, jullie reacties zeggen genoeg hè. Ik zal het doorgeven :).

Esther zei

Gut, en ik maar denken dat het aan mij lag. Ben blij te horen dat ik niet de enige ben die hier buikpijn van krijgt. Ik zal het doorgeven aan Buzzer Yvon :-)

Anoniem zei

Ahhhhh, Mijn Hemel, wie verzint zoiets!!!???
Dit is nog erger dan Geer en Goor!!

Liefs Muts Moniek (die dit ook mocht buzzen, maar vriendelijk bedankt heeft)