dinsdag 2 april 2013

Nog 12 dagen tot Hawaii




Ik weet nog dat ik schreef: 'Nog 45 dagen tot Hawaii'.
Haha, dat was gisteren.
De tijd vliegt mensen, ik vlieg met een rotgang richting vliegtuig. En dan vlieg ik verder, naar Amérika!  En dan nog een heel eind verder over die flikkerse oceaan en dan hoppa naar beneden, om te landen op een vulkaan. Holadiee! Aloha!




In het kader van de voorpret laat ik even wat plaatjes zien.
Vindt u vast leuk.
(Haha: ik háát mooie plaatjes van de tropische bestemmingen van anderen...)


Kijk, hier ga ik 'wonen':




En dit zijn de dichtstbijzijnde stranden:



En, oja, in dit hotel breng ik de eerste nachten door:




Nou, dat dus.


8 opmerkingen:

de Brassers zei

Zo stoer...helemaal alleen genieten

Ri zei

Ja. Leuk. Voor jou.

Anoniem zei

Oh heerlijk alleen op dat strand, iPod aan en relaxen. Het grote genieten,zonsopkomst, -ondergang maakt niet uit wat jij zit daar straks lekker en bent onderdeel van dat mooie tropische plaatje!

X Wilma

Anoniem zei

Het ziet er verschrikkelijk uit. kan me voorstellen dat het klamme zweet je inmiddels een beetje uitbreekt... X Gina

Anoniem zei

Ontzettend gaaf voor je. Wij blijven nog wel met onze oorwarmers opzitten en gaan dan kwijlend naar jouw vakantie plaatjes zitten kijken.
Trude

Jacq zei

Ik wil de (voor)pret natuurlijk niet bederven,, maar vind je het niet eng dat Noord Korea Hawaii als doelwit heeft genoemd? Toen ik dat hoorde/las dacht ik meteen "néé, dat kan helemaal niet want Yvon gaat naar Hawaii!" Alsof het anders niet erg zou zijn. Nou ja, ik hoop maar gewoon dat die gekke Noord Koreanen niet zo gek zijn als ze ons willen doen geloven.

Astrid zei

Oh men. Kan daar echt een vlieguig landen? Op dat vlekje middenin de oceaan?

En uiteraard ben ik helemaal niet jaloers. Nee joh. Ben je gek. Ik geniet me hier zot met mijn hoofd in de zoveelste mistwolk waardoor ik mijn eigen dochter niet meer voor me zie skiën. Terwijl ik haar nog wel iets hoor roepen als "hier is een hele leuke jump mama, dan moet je eventjes naast de piste gaan"

NOVY zei

@Jacq: Wat?